به گزارش پارس به نقل از فارس، ایرج اسفندیاری فر در خصوص تعویق جام جهانی کشتی فرنگی گفت: طوری که من شنیده ام قرار است این رقابت ها با تعویقی ۲۱ روزه برگزار شود. با توجه به اینکه کار را دیر شروع کردیم این موضوع می تواند بیش از هر چیز به نفع ما باشد چون زمان بیشتری برای آماده سازی بچه ها در اختیار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: دو اردوی دیگر تا جام جهانی می توانیم برگزار کنیم تا به آمادگی مطلوب برسیم. بعد از جام یادگار امام (ره) ترکیب تیم مشخص خواهد شد و در این مدت می توانیم با برگزاری یک اردوی دیگر به هماهنگی و آمادگی بهتر و بیشتری برسیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره حضور تیم های زیاد و کشتی گیران مطرح در جام یادگار امام (ره) گفت: جام یادگار در این سال ها در سطح نازلی برگزار می شد و بیشتر به صورت داخلی بود. امسال تیم ها و نفرات خوبی اعلام آمادگی کرده اند، به خصوص مجارها که به نوعی با ترکیب اصلی خود به ایران می آیند.

اسفندیاری فر افزود: تیم های ارمنستان، آذربایجان، ترکیه و سوئد هم نفرات خوبی را برای حضور در این مسابقات اعزام می کنند؛ ترکیه و روسیه هم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. حضور نفرات مطرح باعث بالا رفتن سطح مسابقات می شود تا بعد از چند سال شاهد تورنمنتی در سطح جهانی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: از طرفی نفرات داخلی که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش می کنند محکی جدی تر می خورند و رقابت جالبی خواهد شد. امیدواریم نتیجه خوبی از دل این رقابت ها برای تیم ملی کشتی فرنگی خارج شود.