به گزارش پارس به نقل از ایسنا، فوق ستاره آرژانتینی درباره حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: جام جهانی بالاترین رویداد فوتبالی برای هر بازیکن است. این که در جام جهانی حضور داری، خیلی خوب است. همه از ما انتظار موفقیت در جام جهانی را دارند. تیم ما انگیزه زیادی برای جبران آن چه در آفریقای جنوبی رخ داد را دارد و می خواهیم در جام جهانی ۲۰۱۴ آن را جبران کنیم. امیدوارم که بتوانیم در جام جهانی عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم.

مسی در ادامه درباره کریستیانو رونالدو رقیبش در کسب توپ طلای فوتبال جهان گفت: آنچه کریستیانو رونالدو با باشگاهش و تیم ملی اش انجام داده است، قابل ستایش بوده فرقی ندارد که ما در دو تیم مخالف هستیم و همیشه با هم رقابت داریم. چیزی که واضح این است که همیشه باید بازیکنانی را که خوب هستند، ستایش کنیم و من کریستیانو رونالدو را برای آنچه در سال ۲۰۱۳ انجام داد، ستایش می کنم.

مسی درباره هفتمین حضورش در جمع برترین های فوتبال جهان گفت: هیچ وقت به این دست مسایل فکر نمی کنم. تمرکز من روی موفقیت با بارسلونا و کسب قهرمانی با تیمم است. برای من موفقیت با تیمم از کسب جوایز فردی بااهمیت تر است. از اینکه توانسته ام از لحاظ فردی و تیمی جوایز مختلفی را در سال های مختلف کسب کنم، خوشحالم. همین که امسال در بین سه نامزد نهایی برترین های فوتبال جهان هستم به خودی خود برای من یک جایزه است. امیدوارم که به اندازه کافی خوش شانس باشم که یک توپ طلای دیگر را کسب کنم.

مسی در پایان به فوتبالیست های جوانی که می خواهند فوتبال را دنبال کنند، پیشنهاد کرد برای رسیدن به سطح بالای فوتبال جهان سخت کوش باشند. آنچه که من به بازیکنان جهان پیشنهاد می کنم این است که برای رسیدن به آرزوهایتان با تمام توان تا آخر بجنگید.