به گزارش پارس به نقل از فارس، علی کریمی پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی عنوان کرد کار نهایی و تصمیم نهایی به جلسات آینده موکول شد.

وی در مورد اینکه ادعای جدیدی درباره این پرونده در جلسه مطرح شد، خاطرنشان کرد: خود این شکایت ادعا بوده که قرار است در جلسات آینده در مورد آن تصمیم بگیریم.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد اینکه محمود سالارکیا اعلام کرده بود از کریمی شکایت نکرده تصریح کرد: وقتی کسی به کمیته انضباطی احضار می شود یعنی شکایتی شده است که این موضوع قرار است در جلسات بعدی مشخص شود.

وی در مورد اینکه آیا تا نهایی شدن این رای پیگیر این مسئله خواهد بود و یا صلح می کند یا دعوا تاکید کرد: باید به یک جایی برسیم یا صلح می شود و یا دعوا. پیگیر این مسئله هستیم.

کریمی در مورد اینکه آیا صحبت هایی که قرار بود عنوان کند و پیش از جلسه مطرح کرد، کاری می کند که دیگر آقایان نتوانند اسم او را بیاورند گفت: مدارک چیز خاصی نبود به خاطر همین اتفاقاتی که رخ داده ما هم مدارکی ارائه کردیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا تا آخر پیگیر این مسئله خواهد بود تاکید کرد: مگر می شود پیگیری نکنیم.

وی در مورد اینکه چه کسی برنده خواهد شد گفت: به هر حال یک نفر در پایان مشخص می شود و کاری هم نمی شود کرد.

کریمی در مورد اینکه آیا نمی شد با صحبت این موضوع را برطرف کرد تاکید کرد: از اول می شد با نشست این مسئله را حل کرد و نتیجه گرفت اما زمانی که پای کمیته انضباطی وسط می آید باید این مسئله را در این مرجع برطرف کنیم. آنها سرشان شلوغ است و ما هم زیاد وقتشان را گرفتیم.

وی در مورد اینکه زودتر از رئیس کمیته انضباطی در جلسه حاضر شده تاکید کرد: به هر حال بحث انضباطی است و من هم خواستم مشکلی پیش نیاید.

هافبک پیشین پرسپولیس در مورد اینکه آیا چک هایی که او ارائه کرده از دست فروش است یا خیر گفت: خیر، من سعادت نداشتم چک از دست فروش بگیرم این چک ها چک های سعید شیرینی است.

وی در مورد اینکه سعید شیرینی پس از اینکه متوجه شد او در فدراسیون حضور دارد حاضر به حضور در محل فدراسیون نشده گفت: خودتان می بینید. کسی که از این مسائل فرار می کند دیگر چه می توانم بگویم.

کریمی در مورد اینکه آیا سالارکیا در جلسه هم اعلام کرده که از کریمی شکایت نکرده گفت: این سوال را برای چندمین بار است که می پرسید، وقتی کسی به کمیته انضباطی احضار می شود حتما از او شکایتی شده همینطور بی مورد که کسی را احضار نمی کنند آنقدر سرشان شلوغ است که به مسائلی که به آنها ربط ندارد رسیدگی نکنند.

وی در مورد اینکه آیا بار دیگر به تهران سفر خواهد کرد گفت: مشکلی ندارم به تهران می آیم تا ببینم حق با چه کسی است.