به گزارش پارس به نقل از گل، طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار بر این است که امشب چهره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را در یک کادر ببینیم. ستاره پرتغالی رئال مادرید امشب در سالن فیفای زوریخ در صندلی کناری لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسلونا خواهد نشست.

در ردیف عقبی کریس و مسی، تصویر مارتا را می بینیم و فوتبالیست زن برزیلی که نامزد کسب جایزه عنوان بهترین بازیکن فوتبال بانوان در سال ۲۰۱۳ است همراه با دو نامزد دیگر در ردیف بعدی می نشینند

این دو ستاره همراه با فرانک ریبری بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ سه نامزد نهایی دریافت توپ طلای سال ۲۰۱۳ هستند و همه چشمها امشب به سالن فیفای زوریخ دوخته شده است. لیونل مسی، فاتح ۴ دوره اخیر توپ طلا، در کنار فرانک ریبری، برنده ۵ جام قهرمانی در سال ۲۰۱۳ و کریستیانو رونالدو برنده توپ طلا در سال ۲۰۰۸ امشب منتظرند تا این جایزه پرافتخار را مال خود کنند.

 



آیا درجریان برگزاری این مراسم، کریس رونالدو و مسی که درکنارهم خواهند نشست، باهم صحبت و گفتگو خواهند کرد؟ آیا به هم برای برگزیده شدن به عنوان یکی از سه فینالیست تبریک خواهند گفت؟ قطعا تعداد زیادی از دوربین های تلویزیونی برروی این دو صندلی کنار هم که متعلق به مسی ورونالدو است زوم خواهد بود؛ البته بدون آنکه دیگر نامزد این جایزه یعنی ریبری فراموش شود.