به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد نوری فر پس از جلسه باشگاه استقلال و جواد نکونام، موضع باشگاه استقلال را درباره جدایی این بازیکن توضیح داد.

او گفت: در این جلسه آقایان فتح الله زاده، قلعه نویی، نظری جویباری، علی امیری، منصور پورحیدری، هاشم ساعدی و جواد نکونام حاضر بودند. صحبت هایی در این جلسه از سوی طرفین مطرح شد. اصرار کلی نفرات حاضر در این جلسه بر این بود که نکونام در جمع آبی پوشان باقی بماند. این اصرار از طرف فتح الله زاده و قلعه نویی وجود داشت اما نکونام اصرار داشت که از باشگاه جدا شود و در نهایت هم با این تصمیم او موافقت شد.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال تلاش زیادی کرد تا نکونام در جمع استقلالی ها باقی بماند اما این بازیکن دلایلی داشت که آن ها را عنوان کرد و خواست که دیگر با ما نباشد. مقصد بعدی این بازیکن الغرافه قطر خواهد بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی جدایی نکونام چیست؟ عنوان کرد: یک سری دلایل وجود دارد که درون خانوادگی محسوب می شود. یک سری از دلایل نکونام قانع کننده بود و برخی هم قانع کننده نبود. آنچه که در این جلسه مهم بود این بود که باشگاه به شدت خواهان ماندن نکونام بود اما ایشان ترجیح داد نباشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا دلیل جدایی نکونام، امیر قلعه نویی بود اظهار کرد: به هیچ وجه یک نفر دلیل اصلی جدایی این بازیکن محسوب نمی شود. منطقی هم نیست که یک سمت یا یک شخص باعث جدایی یک بازیکن باشد. همان طور که گفتم یک سری دلایل کاملا درون خانوادگی بود که باید به آن ها احترام بگذاریم. نکونام دلایلش را مطرح کرد و تلاش شد تا مواردی مرتفع شود اما در نهایت جمع بندی به این صورت شد که نکونام از جمع استقلالی ها جدا شود.