به گزارش پارس به نقل از جام، باشگاه پرسپولیس به انتخاب جهانبازی برای سه بازی خارج از خانه این تیم با تیم های مدعی اعتراض کرده و معتقد است اشتباهات این داور موجب باخت این تیم در این بازی ها شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتقاد از قضاوت های یدالله جهانبازی برای سرخ پوشان در سه بازی خارج از خانه اظهار کرد: « آقای جهانبازی با اشتباهات خود در سه بازی خارج از خانه خود مقابل تیم های مدعی عامل باخت این تیم بوده است. در این فصل پرسپولیس در چهار بازی خارج از خانه بازی را به تیم های مدعی واگذار کرده که همه آن ها به خاطر اشتباهات داوری بوده است. »

او ادامه داد: « براساس اظهار نظر کارشناسان داوری گل دوم تیم فولاد هند بود و جهانبازی در دیدار با تراکتورسازی هم دو پنالتی پرسپولیس را نادیده گرفت که کارشناسان داوری حداقل روی یکی از این پنالتی ها اتفاق نظر داشتند. همچنین این داور در بازی خارج از خانه مقابل نفت تهران در ورزشگاه تختی نیز در دقیقه ۷۸ پنالتی پرسپولیس را در اثر هند بازیکن حریف نادیده گرفت. در بازی مقابل سپاهان هم که دیگر همه دیدند محسن قهرمانی با پرسپولیس چه کرد و در دقیقه ۲ علاوه بر اخراج یک بازیکن، پنالتی بی مورد هم برای سپاهان اعلام کرد. »

قدوسی گفت: « چرا باید در چهار بازی خارج از خانه مقابل تیم های مدعی این همه اشتباهات داوری برای پرسپولیس اتفاق بیفتد که در سه بازی جهانبازی با اشتباهات خود معادلات را عوض کرد. »

وی در پایان تاکید کرد: « رویانیان قبل از این بازی به خاطر اشتباهات جهانبازی در بازی مقابل نفت و تراکتورسازی مراتب نگرانی خود را طی یک تماس تلفنی با عسگری اعلام کرده بود و از او خواست شرایطی فراهم شود که مجددا این اتفاق رخ ندهد. همچنین منتقمی، قائم مقام باشگاه نیز نگرانی باشگاه را به کفاشیان و تاج اعلام کرده بود که چرا در سه بازی خارج از خانه جهانبازی باید برای پرسپولیس قضاوت کند. »

پیش از این دایی، رویانیان و سعید شیرینی بر علیه داوری بازی فولاد خوزستان مواضع خود را اعلام کردند.