به گزارش پارس به نقل از فارس، پیش از آغاز دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس، فرزاد حاتمی، مهاجم فعلی پرسپولیس و پیشین فولاد با بازیکنان این تیم اهوازی خوش وبش کرد.

* به محض ورود مهرداد پولادی به زمین، هواداران پرسپولیس این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند. پولادی پس از ۲۵ هفته در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس قرار گرفت.

* علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در زمان ورود به زمین به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. تشویق ها آنقدر ادامه دار بود که دایی در پاسخ به ابراز احساسات هواداران مقابل آنها تعظیم کرد.

* در حالی که گوینده ورزشگاه غدیر در حال خوشامدگویی به پرسپولیسی ها بود یکی از مسئولان برگزاری از کنار زمین به او اشاره کرد تا سریعاً کار خود را تمام کند.

* پیش از آغاز بازی حسین فرکی به رسم میهمان نواری به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با سرخپوشان خوش وبش کرد. فرکی به غیر از اعضای کادر فنی با تک تک بازیکنان هم دست داد. غلامرضا رضایی، مهاجم سابق پرسپولیس و حال حاضر فولاد و همچنین ارشاد یوسفی به سمت علی دایی آمدند و از طرف مقابل هم محسن بنگر، سیدصالحی، عالیشاه، مسلمان و نوری به سمت فرکی رفتند. نکته جالب اینجا بود که فرزاد حاتمی، مهاجم پیشین فولاد که از این تیم به پرسپولیس آمده است به سمت مربی سابق خود نرفت.

* با آغاز این دیدار بارش باران در ورزشگاه شروع شد. همین مسئله باعث شد تا هوادارانی که زیر باران بودند به زیر سقف ورزشگاه هجوم ببرند. ماموران یگان ویژه که در قسمت جایگاه ویژه حضور داشتند با برخورد شدید مانع از حضور هواداران زیر سقف شدند اما چندنفری موفق شدند به هدف خود برسند.

*تقریبا ۲۰ هزار نفر از نزدیک این بازی را تماشا کردند و هواداران فولاد نیز با شعار معروف" خوزستان برزیلته" ، " اهواز بی قراره، فولاد باید گل بزنه" و" فولاد شهر اهواز" این تیم را تشویق کردند. همچنین هواداران پرسپولیس به تشویق دایی پرداختند.

*سیدشریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از میهمان ویژه این دیدار بودند.

*بعد از گل اول فولاد، سوشا مکانی، گلر این تیم با یکی از خبرنگاران صدا و سیما درگیری لفظی پیدا کرد.

*هواداران پرسپولیس پس از موقعیت هایی که مهاجمان تیم شان از دست می دهند، از دایی می خواهند که خودش وارد زمین شود.

*نیلسون دروازه بان پرسپولیس نیز پس از عدم گلزنی مهاجمان این تیم خودزنی می کند و عصبانی است.

* بعد از پایان بازی هواداران پرسپولیس علیه داور اعتراض کردند و علی دایی نیز به قضاوت داوران اعتراض شدیدی کرد. دایی معتقد بود توپ به دست آرش افشین خورده است.

* شریفات بعد از گل فولاد مقابل نیمکت پرسپولیس خوشحالی کرد و آرش افشین لباس خود را درآورد.

* جواد منافی به داور خط اعتراض شدیدی کرد و معتقد بود توپ به دست آرش افشین خورده است.

* هواداران فولاد پس از پایان این دیدار وارد زمین بازی شدند.

* بهزاد غلامپور به داوری بازی اعتراض کرد و به نشانه اعتراض برایش دست زد.

* قاسم دهنوی نیز به کمک داور بازی به همراه نیلسون اعتراض شدیدی کردند.

* بهزاد غلامپور به سمت جهانبازی رفت و اعتراض شدیدی کرد. محمد دایی بلافاصله وارد زمین شد و بازیکنان را به آرامش دعوت کرد.

* اعتراض علی دایی به جهانبازی داور مسابقه به دلیل اینکه او معتقد بود توپ به دست آرش افشین خورده و چرا هیچ عکس العملی به این موضوع نشان نداده است. جهانبازی نیز در واکنش به اعتراض های علی دایی مدعی شد که درست صحبت کن.

* بهزاد غلامپور به شدت یدالله سلیمانی ناظر بازی اعتراض کرد و مدعی شد همه دنیا دیدند توپ به دست آرش افشین خورد و چرا شما ندیدید.

* یک بطری آب از سوی هواداران به سمت علی دایی پرتاب شد که به سر او خورد. دایی نیز به همین دلیل به ماموران نیروی انتظامی اعتراض کرد که چرا نمی توانید این افراد را دستگیر کنید.