به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار فولادخوزستان و پرسپولیس تهران اظهارکرد: بازی بسیار زیبایی بود و شاید بهترین بازی فصل را به نمایش گذاشتیم و این بازی شاه ماهی بازی های لیگ امسال بود.

وی ادامه داد: حقیقتا چیز زیادی برای گفتن ندارم. همه دیدند که ما شایسته بودیم و برای پیروز شدن، بازیکنان ما تلاش زیادی کردند. ما سه امتیاز بازی رفت را از دست داده بودیم و در این دیدار به دنبال برد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: امروز این اتفاق افتاد و سه امتیاز را پس گرفتیم ولی هنوز کارهای زیادی داریم. ما تیم برتر میدان بودیم که در نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم ولی کار خودمان را ادامه دادیم و توانستیم گل بزنیم.

وی عنوان کرد: در بین دو نیمه توصیه هایی به بازیکنانم کردم تا در نیمه دوم بتوانیم نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم. حساسیت این بازی باعث شده بود که بچه ها بتوانند با انگیزه بالا این دیدار را ببرند. من از هواداران تشکر می کنم که خیلی خوب تیم را حمایت کردند. امیدوارم در ادامه عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذاریم. ما پرونده این دیدار را با سوت پایان بازی، بستیم و امیدوارم موفقیت خود را تکرار کنیم.

فرکی درخصوص درگیری لفظی سوشا مکانی با خبرنگار صدا و سیما، خطاب به این خبرنگار گفت: من دوست ندارم راجع به این موضوع صحبت کنم. این موضوع نیاز به بررسی دارد. من اطلاعات را در خارج از بحث رسانه ای بررسی می کنم، اگر ما مقصر بودیم از شما عذرخواهی می کنم.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولادخوزستان و پرسپولیس تهران از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با برتری ۲ بر یک فولادی ها به پایان رسید.