به گزارش پارس به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: بازی قابل احترامی از سوی تیم ما به نمایش گذاشته شد و می توانستیم بازنده نباشیم ولی روی یک اشتباه بازنده شدیم تا نتوانیم حداقل امتیاز را به دست بیاوریم. تیم ما شرایط خوبی داشت و خوب بازی کرد اما متاسفانه بازنده شدیم.

به گزارش تسنیم، سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه شرایط استقلال تهران برای این بازی عادی نبوده، خاطرنشان کرد: شرایط استقلال همیشه عادی است و با نبودن یکی یا دو بازیکن تیم های استقلال یا پرسپولیس دچار مشکل نمی شوند، این تیم ها همواره بزرگ هستند چه خودشان و چه کادرفنی شان و چه تماشاگرانشان همواره بزرگ محسوب می شوند. بنابراین نمی توان گفت چون یکی دو بازیکنشان نیستند آنها تیم نبوده اند. آنها همواره زمانی که در ابتدای فصل تیم خود را می بندند به اینچنین شرایطی فکر می کنند.

ویسی یادآور شد: تصور کنید که بازیکنان این تیم مصدوم یا ۳ اخطاره بودند، آنها برای چنین وضعیت هایی آماده هستند ما مقابل استقلالی بازی کردیم که شرایط خوبی داشت. استقلال در روزهای بدش هم حریفانش را شکست داده اما در ۴ هفته اخیر این تیم خوب بوده و پیروز شده است. اهمیت ندارد کدام تیم خوب یا بد بوده است، حریف ما استقلال بود.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه پرواز این تیم تاخیر داشته و تاثیر آن در شکست این تیم تاکید کرد: این شرایط در کشور ما پیش می آید و نمی توان گفت تاثیر جدی داشته و چون پرواز ما تاخیر داشته بازی را واگذار کرده ایم.

ویسی در پاسخ به این مورد که استقلال بازی های گذشته را با استفاده از سانتر از کناره ها به سود خود پایان داده و استقلال خوزستان هم اسیر همین روش شد، تصریح کرد: در نیمه نخست صددرصد کناره ها را بسته بودیم و استقلال تغییر روش داد اما باز هم ما موفق بودیم زمانی که گل زده شد خسرو در کنار زمین نبود و تاخیر صدم ثانیه مدافع ما در مقابل حیدری سبب شد تا بازنده شویم.

وی در پایان گفت: ما در کناره ها موفق عمل کردیم و استقلال در جناحین چندان به اهدافش نرسید.