به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان و حفظ صدرنشینی در نشست خبری گفت: روز تاجگذاری آقا امام زمان و روز عید امامت را تبریک می گویم. استقلال خوزستان آمده بود یک بازی بسته انجام بدهد و تا حدی موفق بود. البته خدا را شکر که ضربه میداودی گل نشد. هفته آینده هم یک بازی حساس داریم ما به این بازی فکر نمی کردیم اما این نگرش در بازیکنان ما دیده شد و در نیمه دوم تغییراتی دادیم و چپ و راست مان دونده تر شد. توانستیم در صدر جدول بمانیم و خدا را شاکر هستم و از بازیکنان هم ممنون هستم. بازیکنان مصدوم هم برسند شرایط ما بهتر می شود.

وی در مورد نکونام گفت: از او دلخورم کارهایی که انجام داد به عنوان کاپیتان تیم ملی و بازیکن باتجربه درست نبود با ما تمرین کرد اما با ما به هتل نیامد. از جواد انتظار نداشتیم این حرکت بچگانه را انجام بدهد.

وی در مورد پیوستن نکونام به باشگاه کویتی گفت: من اطلاع ندارم و باشگاه می داند و خود نکونام. در مورد منتظری و مجیدی هم صحبت هایم را انجام دادم و نکونام هم اگر بیاید جلسه می گذاریم و به نتیجه می رسیم.

سرمربی استقلال در مورد نتایج قبل از دربی و تاثیرش در دربی گفت: طبیعی است که بازی قبل از دربی خیلی مهم است. این را تجربه من می گوید وقتی با برد به دربی می رسی خیلی مهم است و یک سری دوستان فعالیتشان از امروز شروع می شود و خبر داریم که نوع سوالا ت شان و قلم هایشان چگونه است و امیدوارم بازی دربی تماشاگر پسند شود چه آنهایی که به ورزشگاه می ایند چه از پای تلویزیون می بینند.

وی افزود: از کلینیک استقلال، خانم محمدی، دکترنوروزی، دکترستوده تشکر می کنم امیدوارم فردا مصدومان به ما اضافه شوند و مشکلی نداشته باشیم.

نوری فر در مورد رتبه ۶۷ استقلال در جهان گفت: این مساله را یک سایت معتبر منتشر کرده است و فدراسیون آمار و تاریخ یک فدراسیون معتبر است.