به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در گفت وگویی با رادیو ورزش درباره شایعه جدایی نکونام از استقلال اظهار داشت: در همه جای دنیا با باشگاه نامه نگاری می شود و از طریق باشگاه درباره انتقال بازیکن تصمیم گیری می شود اما به نظر می رسد در ایران اینگونه نیست و بازیکن شخصا درباره انتقال و جدایی مذاکره می کند. واقعا نمی دانم چرا جواد اینگونه رفتار می کند در شرایطی که هیچ پیشنهادی از تیمی نیامده است او می خواهد از تیم جدا شود.

وی ادامه داد: منتظری با ما قرارداد داشت و ما مخالف جدایی او بودیم اما ناگهان از تیم قطری سر درآورد و از تیم ما جدا شد. مجیدی هم با وجود اینکه من به او گفتم که استقلال به او نیاز دارد او اظهار داشت که می خواهد از استقلال جدا شود و خسته شده است. من هم گفتم که او را به بازی های شهرستان نمی بریم اما در نهایت از استقلال خداحافظی کرد.

سرمربی استقلال درباره بحث جدایی نکونام به وجود برخی مشکلات خانوادگی در تیم اشاره کرد و گفت: جدایی نکونام اصلاً مربوط به مشکلات مالی نمی شود. نمی خواهم وارد مسائل خانوادگی باشگاه شوم اما گویا نکونام تماس تلفنی با فتح الله زاده داشته و مدیرعامل هم جواب تلفن او را نداده است و او از این موضوع ناراحت شده است. این را باید بگویم که فتح الله زاده فقط ۳ بار به من درباره اینکه مخالف جدایی نکونام است، با من صحبت کرده است.

قلعه نویی خاطر نشان کرد: نکونام با باشگاه قرارداد دارد و اینکه می گویند او با صد هزار دلار آزاد می شود اینگونه نیست و باید این موضوع بررسی شود.