به گزارش پارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیاوش اکبرپور بازی فردا را سخت عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد استقلال بتواند به پیروزی دست پیدا کند.

مصاحبه بازیکن آبی پوشان را در زیر می خوانید:

*چه پیش بینی از بازی با استقلال خوزستان داری؟

ما بازی آسانی را پیشرو نداریم همان طور که تا به امروز هیچ دیدار آسانی هم نداشتیم. همه دیدارها برای ما سخت و حساس هستند و باید خیلی تلاش کنیم تا به برد برسیم. استقلال خوزستان از جمله تیم های خوب و آماده لیگ است. بازیکنان و مربی جوانی دارد و همان طور که در بازی رفت مقابل ما خوب ظاهر شد در دیدار فردا هم می تواند خوب ظاهر شود از این رو ما به هیچ وجه این تیم را دست کم نمی گیریم و حتماً طوری بازی می کنیم که بتوانیم به پیروزی رسیده و صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

*استقلال بازهم برای این دیدار با کمبود بازیکن مواجه است؟

این مشکل را ما از اول فصل داشتیم و هیچوقت هم دست بردار ما نبوده است. متاسفانه الان هم مصدوم زیاد داریم و من امیدوارم یک روز برسد که بازیکنان مصدوم ما به پایان برسند و بالاخره استقلال بتواند با یک تیم کامل به مصاف حریفان خود برود.

*شرایط خودت چطور است؟

خوشبختانه شرایط خوبی دارم و در این چند روز هم تمرینات خوبی را سپری کردم تا هیچ مشکلی از نظر آمادگی نداشته باشم و بتوانم در صورت صلاحدید کادرفنی، استقلال را در دیدار فردا همراهی کنم.

*چرا این فصل کمتر گل می زنی؟

با تشخیص کادرفنی در بیشتر بازی ها به عنوان هافبک نفوذی به میدان رفتم و به خاطر همین کمتر شانس گلزنی پیدا کردم، اما مثل هر بازیکنی دوست دارم برای تیمم گلزنی کنم و اگر فرصت خوبی نصیبم شود حتماً از آن استفاده می کنم.

*در یک اقدام خیرخواهانه شما بازیکنان به همراه کادرفنی استقلال به دیدار بیماران پیوندی رفتید. از این حرکت پسندیده و فرهنگی صحبت کن.

باشگاه بانی این حرکت بود و ما هم به عنوان بازیکنان استقلال وظیفه خود دیدیم از این بیماران ملاقات کنیم. صحنه های تلخ و دردآوری بود که خود من به شخصه خیلی متاثر شدم. آدم وقتی به اینجور جاها می رود تازه بیشتر قدر سلامتی خود را می داند. امیدوارم کسی از درد بیماری در رنج نباشد همه ما آدم ها همنوع و همدرد یکدیگر هستیم، به خاطر همین دعا می کنم همه مریضان شفا پیدا کرده و به سلامتی کامل برسند.

*بعد از بازی با استقلال خوزستان باید به مصاف پرسپولیس بروید؟ چه پیش بینی از دربی داری؟

هنوز صحبت کردن در مورد دربی خیلی زود است. ما همه فکر و ذکرمان معطوف به بازی با استقلال خوزستان است و الان اصلاً درمورد دربی فکر نمی کنیم تا با کسب یک پیروزی خوب خود را آماده بازی با پرسپولیس کنیم.