به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی کریمی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد بحث های پیش آمده میان او و این باشگاه همچنین بحث شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن خاطرنشان کرد: این حق باشگاه است که اگر طلبی از کسی دارد آن را بگیرد قضاوت در این زمینه را به عهده طرفداران پرسپولیس می گذارم اما من امیدوارم مسئولان این باشگاه آنقدر شجاعت داشته باشند که در نهایت بگویند چه اتفاقی افتاده است. یک روز می گویند شکایت کردیم و روز بعد می گویند شکایت نکرده ایم.
 
وی ادامه داد: وقتی موضوعی در کمیته انضباطی مطرح می شود یعنی شکایت شده است و من هم دوشنبه همین هفته برای پیگیری این موضوع به کمیته انضباطی می روم.
 
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من از باشگاه پرسپولیس چک دارم اما به احترام هواداران این تیم حتی سمت این چک هم نرفتم اما بی تردید در جلسه دوشنبه کمیته انضباطی همین چک ها سند من خواهد بود، البته این حق طبیعی پرسپولیس است که این شکایت را انجام دهد اما باید تبعات بعد از آن را هم قبول کنند.
 
کریمی تصریح کرد: در جلسه کمیته انضباطی چک باشگاه پرسپولیس را ارائه خواهم کرد تا مشخص شود چک سرپرست پرسپولیس پیش من چه کار می کند، این چک را که از سرپرست و باشگاه پرسپولیس زورگیری نکرده ام،   اگر می خواستم زورگیری کنم مبلغ بالاتری از آنها می گرفتم.
 
 
وی در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: در چند بازی نتایج خوب نگرفتیم و دچار مشکل شدیم که امیدوارم از بازی با سایپا این روند تغییر کند و بتوانیم با شکست دادن این تیم بار دیگر تلاش خود برای نزدیک شدن به صدر جدول را آغاز کنیم.
 
کریمی تصریح کرد: اگر ۲،۳ بازی نتیجه بگیریم شرایط ما عوض می شود و به شرایط مناسب برای قهرمانی بازمی گردیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.
 
کریمی درباره برگزاری تمرینات تیم تراکتورسازی در تهران نیز یادآور شد: فکر نمی کنم تغییر محل تمرین به مسائل پیش آمده در تبریز ارتباطی داشته باشد. سرمای شدید تبریز سبب شده بود تا تمرینات ما یا در سالن و یا در زمین یخ زده برگزار شود که طبیعتاً شرایط خوبی برای تمرین نبود.
 
 
وی ادامه داد: به هرحال برای فوتبال ما خوب نیست که از نظر امکانات و زمین تمرین معمولی ترین شرایط را نداریم، امیدوارم شرایط خوبی فراهم شود و البته به دلیل آنکه بازی با سایپا هم در کرج و نزدیک تهران بود چند روزی زودتر آمدیم تا در اینجا تمرینات خود را برگزار کنیم.
 
**تصمیمی برای ورود به عرصه مربیگری ندارم
 
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد مطرح شدن بحث مربیگری اش در این تیم نیز خاطرنشان کرد: این موضوع تنها در حد یک صحبت مطرح شد اما من همان موقع هم اعلام کردم هیچ فکر و قصدی برای مربیگری ندارم.
 
علی کریمی درباره بازی دربی پرسپولیس و استقلال نیز تصریح کرد: از هفته آینده حاشیه های مربوط به این دربی آغاز خواهد شد، به هر حال دربی در همه جای دنیا جایگاه خودش را دارد و دربی تهران هم از این قاعده مستثنی نیست، امیدوارم هر دو تیم خوب بازی کنند و این دیدار برنده داشته باشد و این بار دیگر تماشاگران از دیدن دربی خسته نشوند و یک بازی جذاب و تماشاگرپسند را شاهد باشیم که در پایان آن حق به حق دار برسد.