به گزارش پارس ، علی اکبر پورجمشیدیان در گفت و گو با فارس، در مورد استعفای حمید زینی زاده گفت: بعد از جلسه هیأت مدیره قرار شد باشگاه از حمید زینی زاده حمایت کند و او با قدرت کار خود را در باشگاه ادامه دهد اما وقتی ایشان استعفا کردند ما نمی توانستیم تیم را بدون مدیر بگذاریم.

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد انتخاب نظری به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: وقتی با استعفای زینی زاده موافقت کردیم قرار بر این شد که یک مدیر بومی و فوتبالی انتخاب کنیم و دلیل انتخاب آقای نظری همین مسئله بوده است.

وی در مورد حواشی اطراف تیم یادآور شد: به عنوان خدمتگذار مردم و پادو تیم تلاش می کنیم تا هرچه زودتر تیم را به شرایط خوبی برسانیم. تا زمانیکه در تراکتورسازی هستیم تلاش می کنیم تصمیماتی که مصلحت تیم است را اتخاذ کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی شانسی برای قهرمانی در فصل جاری دارد، عنوان کرد: به این مسئله امیدوار هستیم هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است همه تلاش خود را برای نتیجه گرفتن تیم می کنیم. با توجه به شرایط اخیر کار مشکل شده اما سعی می کنیم تیم شرایط خوبی پیدا کند و تراکتورسازی از کورس قهرمانی عقب نماند.

پورجمشیدیان در مورد اتفاقاتی که در آخرین تمرین تراکتورسازی رخ داد، گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد. در تیم های پرهوادار گاهی چنین مشکلاتی به وجود می آید و در استقلال و پرسپولیس نیز این شرایط بعضی اوقات وجود دارد. به عنوان خادم مردم می گویم مشکلاتی به وجود آمده و تمام تلاش ما این است که هرچه زودتر تیم شرایط بهتری پیدا کند. این همان هیأت مدیره ای است که دو سال با تصمیمات خود باعث شد تیم به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر برسد. با نظرات همین اعضا مدیریت تیم مشخص شد. امیدواریم مردم به ما اعتماد داشته باشند و بدانند که ما هم مثل آنها روی تیم حساسیت و تعصب داریم. حساسیت ما از هواداران کمتر نیست چون ما ضمن علاقه به تراکتورسازی در این باشگاه مسئولیت هم داریم.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم تصمیماتی که می گیریم منطقی و به نفع تیم باشد و باعث شود تراکتورسازی روند خوبی پیدا کند و دل هواداران شاد شود.