به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ امروز برنامه های آماده سازی خود را برای دیدار مقابل استقلال خوزستان برگزار کرد.

*آرش برهانی، احمد جمشیدیان، کبه، مجید غلام نژاد، مهرداد اولادی و پژمان نوری نفراتی بودند که در تمرین امروز حضور نداشتند. پژمان نوری به دلیل درگیری مراسم چهلم خواهر همسر خود به انزلی سفر کرده است. ستار همدانی از کادرفنی آبی ها در جلسه تمرینی امروز غایب بود.

*ژیلویید ساموئل هافبک استقلال امروز با تأخیر به محل تمرین آبی پوشان رسید. همچنین امیر قلعه نویی با ۲۰ دقیقه تأخیر وارد کمپ شد ولی با لباس ورزشی به وسط زمین رفت و امور تاکتیکی را بر عهده گرفت.

*کریم قربانی، لیدر اسبق باشگاه ملوان و بازیگر سریال های طنز امروز در محل تمرین آبی پوشان حاضر بود.

*خبرنگاران خبرگزاری ناگویای ژاپن مثل دیروز در تمرین امروز حاضر بودند. آنها در ابتدا با هواداران استقلال مصاحبه کردند و نظر آنها را درباره دربی می پرسیدند. جالب اینجاست که چند تن از هواداران استقلال پرچم پاره شده پرسپولیس را در دست داشتند که وقتی از آنها سوال شد چه پیش بینی از شهرآورد تهران دارند، معتقد بودند استقلال ۲ بر صفر برنده می شود.

*هواداران استقلال معتقد بودند محمد قاضی و تیموریان گل های این تیم را در دربی می زنند.

*خبرنگاران ژاپنی در ادامه با حضور در محل تمرین آبی پوشان با سرمربی استقلال گفت وگویی را در گوشه ای از زمین انجام دادند.

*یک مدافع ایتالیایی که مادر ایرانی و پدر ایتالیایی دارد امروز در تمرین آبی پوشان حاضر بود. این بازیکن در پست مدافع وسط بازی می کند و البته به زبان فارسی اصلا مسلط نبود.

*حشام، کودک استقلالی امروز نیز در تمرین آبی پوشان حاضر بود و جالب اینجاست که حنیف عمران زاده باز هم با برگرداندن پلک های چشم هایش این کودک خردسال را می ترساند.

در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر امیر حاج قاسم به گرم کردن بدن های خود پرداختند سپس در گروه های ۴ نفره بازی آقاوسط را انجام دادند و در مرحله آخر سرمربی تیم استقلال تمرین چارچوب شناسی را برای بازیکنان در نظر گرفت. وی که تأکید زیادی بر دقت بازیکنان در ضربات به سمت دروازه داشت در مقاطعی هم مهدی نظری را تشویق می کرد و البته هم بر سر این بازیکن فریاد می زد که دقت کند.

*محمدهوتن قلعه نویی امروز نیز مثل روزهای گذشته در کنار آبی پوشان به تمرین پرداخت.

*حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران استقلال امروز از نزدیک نظاره گر برنامه های تاکتیکی آبی پوشان بودند.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، محمد مؤمنی بازیکن اسبق تیم استقلال و حجت الاسلام مالک برنامه های تاکتیکی آبی پوشان را نظاره می کردند.

*جواد نکونام که امروز یک ساعت زودتر به کمپ مرحوم حجازی آمده و تمرین کرده بود در کنار دیگر بازیکنان حضور داشت. این بازیکن خیلی عادی در تمرین حاضر شد و برخورد خاصی با قلعه نویی نداشت و همه چیز مثل چندین ماه گذشته طبیعی و عادی به نظر می رسید.

* تونی کاروالیو بازیکن جدید و برزیلی استقلال امروز پا به پای سایر بازیکنان این تیم تمرین کرد. این بازیکن در زدن ضربات آخر موفق بود و عملکرد خوبی داشت.

*آخرین تمرین تیم استقلال قبل از بازی با استقلال خوزستان فردا برگزار می شود و آبی پوشان بلافاصله بعد از پایان تمرین راهی هتل اوین خواهند شد. قرار است استقلالی ها قبل از شروع تمرین برای عیادت از بیماران پیوند اعضاء راهی بیمارستان مسیح دانشوری شوند.

*نشست خبری سرمربی تیم استقلال و عبدالله ویسی فردا از ساعت ۱۳ در محل سازمان لیگ برگزار خواهد شد.