به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مهدی کیانی در مورد حاشیه های پیش آمده در باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: از ابتدا نباید اجازه می دادند که این مسائل پیش بیاید و اکنون که این اتفاق افتاده باید تصمیمی گرفته شود که همه چیز به روال عادی بازگردد تا تراکتورسازی ضرر نکند.


وی رفتن زینی زاده را به ضرر تراکتورسازی دانست و خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه زحمات زیادی کشیده و رفتن او به صلاح نیست. از سوی دیگر هیئت مدیره با استعفای جلالی موافقت کرد و او در حال ترک تیم بود که نظر خود را تغییر دادند. نمی دانم چرا آنها تیم را به هم ریختند و در واقع هیئت مدیره هواداران را ناراحت کرد. نمی دانم چرا هیئت مدیره ابتدا با استعفای جلالی موافقت اما بعد تصمیم شان را عوض کرد.


بازیکن تراکتورسازی تصریح کرد: در این میان با احساسات هواداران تراکتورسازی بازی و به آنها گفته شد که مربی جدیدی می آید. هیئت مدیره نباید کاری کند که هواداران تیم دلسرد شوند. از زینی زاده باید حمایت شود چراکه زحمات زیادی برای تیم کشیده و باید همه دست به دست هم دهیم تا همه چیز به روال طبیعی بازگردد. هیئت مدیره تصمیمی بگیرد که هواداران را ناراحت نکند و به نفع تیم و مردم باشد.


کیانی در مورد بازی روز شنبه آینده تراکتورسازی و سایپا گفت: تیم ما بازیکنان بزرگی دارد و امیدوارم با یک بازی تهاجمی در ۹۰ دقیقه بتوانیم ۳ امتیاز را در خانه سایپا کسب کنیم.


بازیکن تراکتورسازی در مورد آسیب دیدگی دستش گفت: دستم در گچ است و تا ۲-۳ هفته آینده مشکل برطرف شده و می توانم برای تیم بازی کنم.