به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، رییس کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون اسکی و کمیته اسنورد هیئت اسکی البرز و شمیرانات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات اولین دوره لیگ اسکی اسنورد نونهالان و نوجوانان از فردا ۱۹ دی در پیست اسکی دیزین استارت می خودرد.

چهار دوره این رقابت ها در تاریخ های ۱۹دی، ۲۴ بهمن، ۱۵ اسفند و ۱۲ فروردین برگزار خواهد شد و در پایان نیز برترین ها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

وی تصریح کرد: تیم ملی اسنورد دراین رده سنی شرایط بسیار خوبی دارد. این اسکی بازان بهترین و گران ترین روانشناس، دکتر تغذیه، مربی بدنساز و… را در اختیار دارند. آزمایش های متنوع، گشت های علمی، برنامه غذایی ویژه از جمله برنامه هایی است که داریم با کمک اسپانسرهایی که جذب کردیم به این اسکی بازان پول توجیبی نیز پرداخت کردیم وتمام برنامه ها طبق علم روز دنیا پی ریزی شد.

وی تصریح کرد: معتقدم کمیته ما قوی ترین کمیته ورزشی در بین همه رشته های ورزشی است که در بخش نونهالان و خردسالان علمی ترین و اساسی ترین وریشه ای ترین اقدامات را انجام داده است.

جانی ادامه داد: ما ۳۱ اسپانسر در تیم ملی جذب کردیم و در بخش باشگاه داری اولین اقدامات را ما انجام دادیم.

وی تصریح داشت: حالا هم تصمیم گرفته ایم تا هرکس که در انتخابی تیم ملی خوب کار کرد و لیاقت داشت ملی پوش شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوایز مسابقات از ۱۵ روز پیش تهیه شده و در این رقابت ها اغلب رسم بود که به نونهالان ونوجوانان حکم قهرمانی ندهند اما ما در این زمینه سنت شکنی کردیم جوایز نفیس واحکام قهرمانی نیز در اختیار قهرمانان قرار خواهد گرفت.