به گزارش پارس به نقل از موج، رجبعلی خسروآبادی در جلسه رسیدگی به وضعیت آژانس ها و دفاتر مسافرتی با اشاره به اطلاعیه ای که به تازگی فدراسیون فوتبال درباره ی نحوه ی فروش بلیت های جام جهانی صادر کرده است، عنوان کرد: اگر فدراسیون فوتبال وظایف خود را انجام دهد، ما هم همکاری می کنیم، درغیر این صورت اگر در حوزه ای که به آن ها مربوط نمی شود مانند هتل و خدمات گردشگردخالت کند، ما برخورد می کنیم.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها از جمله وزارت خارجه، وزارت ورزش و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درگیر مسائل مربوط به جام جهانی هستند و هر دستگاه باید وظایف تعریف شده مربوط به خود را انجام دهد یادآورشد: وظیفه ی ما دراین باره، هشدار و آگاهی دادن به مردم است و اینکه بررسی کنیم که فروشندگان این تورها، هتل ها و خدمات شان را از کجا آورده اند و چگونه و با چه کیفیتی می خواهند عرضه کنند که افرادی که تمایل دارند برای دیدن مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ تمایل دارند به برزیل بروند دچار زیان نشوند.


خسروآبادی با اشاره به اینکه خرید نهایی بلیط بازیها ی جام جهانی در اسفند صورت می گیرد افزود: ما به دفاتری که تا کنون بدون تأیید این اداره اقدام به فروش تور کرده اند، آن هم در شرایطی که هنوز نمی توان بلیت ها را خرید، تذکر داده ایم، ضمن آن که به فدراسیون هم پیشنهاد تشکیل کمیته ای مشترکی را داده ایم.


وی با بیان اینکه کار ما کنترل و پیشگیری است، نه مداخله در کار دفاتر خدمات مسافرتی، خاطرنشان کرد:


اگر فدراسیون فوتبال نامه ای نوشت که به مردم هشدار داد با هیچ آژانسی برای فروش تورهای جام جهانی و بلیت قرارداد نبسته، به خاطر نامه ای بود که معاون گردشگری کشور برای این فدراسیون فرستاد. اگر حالا هم بخواهد در حوزه ای به جز محدوده ی مسوولیتش وارد شود، بار دیگر نامه می دهیم و گوشزد می کنیم.