به گزارش پارس به نقل از فارس؛ محمد نوازی درباره جدایی پژمان منتظری از استقلال و جدایی احتمالی جواد نکونام از این تیم گفت: طبیعتا وقتی بازیکنی به خاطر پیشنهاد تیم های خارجی از استقلال جدا می شود به خاطر مسائل مالی است چرا که با اینکه می گویند بازیکنان میلیاردی پول می گیرند اما باید ببینیم در آخر فصل چقدر پول گیر آنها می آید. خود من هم اگر جای این بازیکنان بودم شرایط استقلال هر چه هم بود برایم مهم نبود و از این تیم جدا می شدم.

وی در مورد اینکه گفته می شود استقلال از نظر تعداد بازیکن با کمبود مواجه است، اظهار داشت: آقایان که این همه می گفتند تیم ما تیم پرستاره ای است و این همه بازیکن دارد پس این حرف ها الان چه معنی می تواند داشته باشد.

نوازی ادامه داد: در استقلال قطعا مشکلاتی هست و باید به این مشکلات ریشه ای توجه شود. وقتی آرش برهانی که بازیکنی سر به زیری است آن طور عصبانی می شود و لگد به کلمن می زند مشخص است که او از چیزی عصبانی است و این نشان می دهد که حتما مشکلاتی در تیم وجود دارد البته ۱۳ مربی در این تیم مشغول به فعالیت هستند و آنها باید این مشکل را پیدا کنند! هیچ کجای دنیا تیمی ۱۳ مربی ندارد و من نمی دانم آنها چطور با هم کار می کنند.

نوازی در خصوص اینکه چرا از بازیکنی مثل آرش برهانی که بهترین گلزن تیم استقلال است حمایت نمی شود و او را به جایی می رسانند که آنگونه عصبانی می شود، تصریح کرد: در استقلال بعضی ها هستند که نمی خواهند بالاتر از خودشان را ببینند. یک مربی از فوروارد چه می خواهد؟ گل زدن یا چیز دیگر؟ ! شاید پشت پرده خبرهایی هست که ما نمی دانیم. برهانی بچه ای نیست که معترض باشد و حتما آنقدر روی او فشار بوده که آن برخورد را انجام داده است. آرش در استقلال ارجح تر از خیلی از بازیکنان دیگر است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد جدایی احتمالی نکونام و ناراحتی های او از مدیریت و کادر فنی باشگاه ادامه داد: نکونام کاپیتان تیم ملی است و اگر با پژمان منتظری خوب برخورد می شود باید با او هم خوب برخورد شود نه اینکه به یکی توجه کنند و به یکی دیگر نکنند البته استقلال عزیز دردانه زیاد دارد!

نوازی در پایان در خصوص اینکه در استقلال چطور قرارداد بسته می شود که بازیکنان در طی فصل یا از فوتبال خداحافظی می کنند و یا از این تیم جدا می شوند، گفت: باید دید مشکل این بازیکنان چه بوده که از استقلال رفته اند و یا می خواهند بروند. درباره مجیدی هم باید بگویم که من بعید می دانم فرهاد به خاطر حضور در کلاس های مربیگری از فوتبال خداحافظی کرده باشد چرا که او اگر به دنبال کلاس های مربیگری بود در همان امارات می توانست در بهترین کلاس ها شرکت کند و نیازی به رفتن به انگلیس نبود.