به گزارش پارس به نقل از گل، شب گذشته صحبت های علی فتح الله زاده مبنی بر پرداخت های پژمان منتظری ابهام های بزرگی برای بازیکنان استقلال به وجود آورد.
ماجرا از این قرار است که علی فتح الله زاده چندی پیش در جمع استقلالی ها در پاسخ به میزان پرداخت پول منتظری عنوان کرده است تنها یک آپارتمان ۲۲۰ میلیونی به وی داده شده است که آن هم صد میلیون تومانش پول رهن است و این بازیکن باید پرداخت کند. چیزی که امیر قلعه نویی هم در کنفرانس خبری پیش از بازی با راه آهن به آن اشاره کرده بود.

اما شب گذشته و در برنامه نود فتح الله زاده اعلام کرد علاوه بر این آپارتمان یک چک ۶۰۰ میلیون تومانی هم به پژمان داده است که این بازیکن آن را نقد کرده و هم چنین در حدود ۲۰۰ میلیون نیز برای حل مسئله ممنوع الخروجی این بازیکن و مالیاتش پرداخت شده است.

اگر بخواهیم رقم های پرداختی باشگاه استقلال به بازیکن جدا شده ی تیمش حساب کنیم چیزی در حدود ۹۰۰ میلیون تومان خواهد شد که این مقدار پرداخت به یک بازیکن، حسابی دیگر بازیکنان تیم که بعضا تمام مطالباتشان از ابتدای فصل مانده است را شاکی کرده است. علاوه بر اینها پژمان پس از آنکه این مقدار پول دریافت کرد استقلال را ترک کرد که همین، فتح الله زاده را به شدت دلخور کرده است. پژمان منتظری با زرنگی تمام طلب خود را از استقلال گرفت و حالا از معدود بازیکنانی محسوب می شود که با تسویه حساب کامل از تیم استقلال جدا می شود.