به گزارش پارس به نقل از فارس، شب گذشته مجید جلالی پس از چند روز هیاهو بابت موضع گیری های برخی از مدیران تراکتورسازی و در حالی که با این باشگاه فسخ قرارداد کرده بود بار دیگر در این تیم ماندگار شد. جلالی در خصوص اینکه چه شد که برگشت و چه شد که این اتفاقات رخ داد با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت های زیر را انجام داد:

-چه شد که دوباره به عنوان سرمربی تراکتورسازی به کار بازگشتید؟

من روز گذشته تسویه حساب کرده بودم و قراردادم هم فسخ شده بود. آپارتمانم را هم تحویل داده بودم و می خواستم به سمت تهران حرکت کنم که با من تماس گرفتند و گفتند جلسه هیئت مدیره است و بیا. من گفتم با من دیگر چه کار دارید من که قراردادم را فسخ کردم اما گفتند که بروم. من هم برای این دعوت احترام قائل شدم و رفتم.

- در این جلسه چه کسانی بودند که شما را برای بازگشت متقاعد کردند؟

آقایان اسبقیان مدیرکل تربیت بدنی استان، پورجمشیدیان رئیس هیات مدیره باشگاه، ابراهیمی مدیرعامل کارخانه و سایر مسئولان باشگاه در این جلسه حضور داشتند. آنها از من خواستند که به کارم بازگردم و من هم واقعا برای حرف آنها احترام زیادی قائل هستم. من به خاطر مشکلاتی که وجود داشت استعفا کردم در حالی که تیمم را دوست داشتم و دلم نمی خواست از تراکتورسازی بروم.

- شما که به کار خود در این تیم علاقه مند بودید و نتایج بدی هم نگرفته بودید پس چرا برخی از مسئولان باشگاه این طور موضع گیری کردند؟

واقعا من هم نمی دانم. بهتر است در این خصوص صحبتی نکنیم و این روزها را فراموش کنیم.

- در جلسه شب گذشته در مورد این مسئله حرفی نشد؟

صحبت های زیادی در این خصوص مطرح شد و من همه مشکلات را گفتم. آقای پورجمشیدیان می گفت بنا را به آینده بگذاریم و گلایه ها را کنار بگذاریم. قرار بر این شد که با قدرت و حمایت همه جانبه به کار خود ادامه دهیم.

- یعنی دیگر بین شما و زینی زاده کدورتی نیست؟

کدورت؟ ! ما اصولی در کار داریم و انتظارم این است که قواعد کار رعایت شود. به نظر من بهتر است شما در مورد این مسائل با خود ایشان صحبت کنید.

-در این چند روز که چنین اتفاقاتی رخ داد خیلی این مسئله مطرح بود که علی کریمی مسبب این جریانات است. در حالی که خودش در مصاحبه ای اصلا چنین چیزی را تایید نکرد. واقعا نقش علی کریمی در این ماجرا چیست؟ چرا باید نام او مطرح شود؟ آیا از اسم او سو استفاده نشد؟

تا جایی که می دانم و از علی کریمی شناخت دارم او خودش را وارداین ماجراها نمی کند. او بازیکن با تجربه ای است. خود او م یداند وارد شدن در این ماجراها چه تبعاتی دارد و چه کار ناپسندی است. مطمئن باشید یکی مثل علی کریمی هیچ وقت خودش را وارد این ماجراها نمی کند. من در طول این مدتی که با کریمی کار کردم خیلی راحت و خوب با هم کار کردیم. او یکی از منظم ترین بازیکنان تمرین ماست و ما دو نفر رابطه خیلی خوبی با هم داریم. اگر این مسائل را از خودش هم بپرسید همین را می گوید. نمی دانم واقعا چرا بحث اسم او مطرح شد. من و علی کریمی هر دو از یک جنس هستیم. من سال ها با خداداد عزیزی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری کار کردم و همه اینها اخلاق و رفتار من را می شناسند و با هیچ کدام هم مشکلی نداشتم.

- وقتی خبر بازگشت شما به تراکتورسازی شنیده شد شاید خیلی ها یاد مصاحبه سعید دقیقی افتادند. شما قرار است چطور یا دقیقی مواجه شوید؟ به نظر می رسد وقتی خبر کنار رفتن شما مطرح شد دو دستگی در تیم ایجاد شد؟

فکر می کنم تنها کسی که مصاحبه منفی کرد سعید دقیقی بود. این که چرا او این حرف ها را زد باید از خودش بپرسید. هر بازیکنی باید در حیطه وظایف خودش صحبت کند و حد و حدود خود را بداند.

- با توجه به بازگشت به کار تراکتورسازی را چندم جدول تحویل می دهید؟

من کماکان به تیم امیدوارم. شما خواهید دید که به امید خدا ما می توانیم دوباره به صدر بازگردیم. ما مدعی جام حذفی هم هستیم. من فقط بابت اتفافاتی که افتاد باید این را بگویم که شان مربیگری حفظ شد. بیشترین چیزی که من را متقاعد کرد که بازگردم همین مسئله بود. در جلسه ای که شب گذشته داشتیم حتی بحث واگذاری ۵ ساله تیم به من هم مطرح شد.

- این موضوع را قبول کردید؟

اگر این باشگاه برنامه ریزی کاملی داشته باشد می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

- صحبتی با هواداران ندارید؟

همه تلاش ما این است که آنها را خوشحال کنیم.