به گزارش پارس به نقل از تسنیم، هاشم ساعدی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همانطور که مستحضرید جواد نکونام ۲ دعوت نامه از تیم های قطری و چینی داشته و تمایل دارد به یکی از این ۲ پیشنهاد پاسخ مثبت دهد.

وی در ادامه افزود: لذا با توجه به اهمیت این موضوع، بحث جدایی نکونام از تیم استقلال در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه مطرح شد. از آنجایی که نکونام هم به مانند دیگر بازیکنان استقلال مهره ای ارزشمند و تاثیرگذار برای تیم ما بوده است بحث جدایی اش در هیئت مدیره مطرح شد تا مدیران باشگاه با جمع بندی و توجه به شرایط باشگاه بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

سخنگوی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در مجموع تصمیم بر آن گرفته شد که جواد نکونام جلسه ای با آقای قلعه نویی داشته باشد تا در خصوص پیشنهاداتی که از تیم های خارجی دریافت کرده است با سرمربی تیم گفت وگو کند. اعضای هیئت مدیره به این جمع بندی رسیدند که هر تصمیمی سرمربی تیم و این بازیکن ارزنده گرفتند ملاک عمل باشگاه باشد.

ساعدی از برگزاری نشست بین قلعه نویی و جواد نکونام طی یکی، دو روز آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن در استقلال بماند.

وی همچنین در خصوص نشست امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: در جلسه امروز ابتدا آقای فتح الله زاده، مدیرعامل محترم باشگاه گزارشی از وضعیت منابع مالی باشگاه استقلال، پیش بینی بودجه باشگاه در سال آینده و… به استحضار اعضای هیئت مدیره رساند و قرار شد در این خصوص بررسی های لازم صورت گرفته و تدابیر مناسبی اندیشیده شود.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: آقای فتح الله زاده همچنین گزارشی از عقد قرارداد با اسپانسر جدید باشگاه استقلال (بانک شهر) و چگونگی امضای این قرارداد به اطلاع اعضای هیئت مدیره رساند. ایشان همچنین طی گزارشی کامل به چگونگی جدایی پژمان منتظری از استقلال پرداخته و تمایل تیم های چینی و قطری برای عقد قرارداد با نکونام را به استحضار اعضای هیئت مدیره رساند.

حوادث بازی راه آهن سورینت - استقلال و اعتراض آرش برهانی پس از تعویض با هاشم بیک زاده مورد دیگری بود که فتح الله زاده در نشست هیئت مدیره باشگاه مطرح و در خصوص آن با اعضای هیئت مدیره صحبت کرده است.

ساعدی با اشاره به این موضوع همچنین تصریح کرد: در جلسه امروز آقای شهریاری گزارش از مجموعه ورزشی مرغوبکار ارائه کرد و در پایان اعضای هیئت مدیره از تلاش های ارزشمند کادر فنی، بازیکنان و مدیرعامل استقلال به جهت صعود تیم به صدر جدول رده بندی لیگ برتر تشکر کردند.