به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محسن بنگر در مورد صدرنشینی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: « تا پایان لیگ مسابقات زیادی باقی مانده است. بازی های سخت استقلال باقی مانده در ضمن ما نسبت نیم فصل اول یک امتیاز بیشتر کسب کردیم و از وضعیت خودمان در جدول راضی هستیم. نمی شود گفت فوتبال ایران ۲ قطبی شده اما مهم این است که هیجان در صدر جدول وجود دارد. »

وی در خصوص دیدار روز شنبه آینده پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست ودوم لیگ برتر، عنوان کرد: « بازی مشکلی داریم که امتیاز آن برای ما بسیار حیاتی است. فولاد رقیب ما است که در زمین خودش بازی می کند ولی در این شرایط هم باید امتیاز بگیریم. »

مدافع پرسپولیس در واکنش به صحبت های علی فتح الله زاده مبنی بر اینکه پرسپولیس مقابل فولاد امتیاز از دست می دهد و در دربی اختلاف امتیازات زیاد می شود؛ گفت: « فکر کنم قرص هایی که فتح الله زاده می خورد، قرص های خوابِ شیرین است که او چنین خواب های شیرینی می بیند. »

بنگر درباره عدم حضور بازیکنان در جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: « فکر می کنم این جشن برای پیشکسوتان بوده نه برای بازیکنان، البته من در جریان اینکه چرا کسی به این جشن نرفت نیستم. »

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس برای دریافت مطالباتشان دست به دامان سید جلال حسینی شدند، تصریح کرد: « من از این موضوع خبر ندارم و خودم با سید جلال صحبتی نکردم. البته اگر کسی هم با حسینی صحبت کرده باشد هیچ اشکالی ندارد. سید جلال کاپیتان شده و به حرف بقیه گوش می دهد و این هم یک اتفاق طبیعی است. »

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازیکنان این تیم برای دربی استرس ندارند، گفت: « چه استرسی؟ دربی یک بازی کاملاً معمولی است، مگر استقلال خیلی شاداب بازی می کند که ما برای دربی استرس داشته باشیم؟ »