به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود، یکی از تبصره های قرارداد نیلسون با پرسپولیس این حق را به دروازه بان برزیلی سرخپوشان می داد که برای تعطیلات ژانویه به کشورش سفر کند اما احساس مسئولیت در قبال تیم، سنگربان مورد علاقه دایی را وادار کرد قید مسافرت به کشورش را بزند و همچنان به عنوان دروازه بان اول پرسپولیس این تیم را در رقابت های لیگ برتر همراهی کند.

سنگربان سیه چرده سرخپوشان روز گذشته نقطه نظرات خودش را در خصوص دیدار مقابل نفت عنوان و سایر حواشی اطراف پرسپولیس را به زبان آورد.

* تساوی خانگی در برابر نفت تهران چطور بود؟

- راستش ما به قصد پیروزی و کسب سه امتیاز راهی میدان شدیم اما قسمت نبود که این اتفاق رخ دهد و حق به حق دار برسد وگرنه عادلانه ترین نتیجه شکست حریف ما بود، البته نباید این واقعیت را هم کتمان کنیم که نفت تهران یک تیم جوان و کاملا حرفه ای بود که بدون ترس از نام و آوازه پرسپولیس در مقابل ما صف آرایی کردند و آنقدر سفت و سخت جنگیدند که مجبور به تقسیم امتیازات شدیم.

* عملکرد خودت را چطور دیدی اگر بخواهی نمره بدهی، چه نمره ای به خود می دهی؟

- فکر کنم لایق نمره هیجده باشم این دو نمره را هم به خاطر صحنه ای کسر می کنم که توپ در آستانه دروازه توسط محسن بنگر دفع شد. باور کنید حضور سیدجلال حسینی و بنگر برای خط دفاعی هر تیمی نعمت است چون وقتی این دو بازیکن را در خط دفاعی داشته باشیم کمترین نگرانی خاطر را از این بابت نخواهیم داشت من هم با وجود این دو بازیکن با اطمینان خاطر راهی میدان می شوم.

* در جریان بازی با رضا حقیقی، دچار مشکل شدی، دلیلش چه بود؟

- کدام مشکل؟ !

* همین درگیری لفظی درون زمین؟

- مسئله خاصی نبود من عادت دارم به اتفاقات درون بازی با دید کاملا حرفه ای نگاه کنم.

* یعنی چطور؟

- یعنی اتفاقات مربوط به هر بازی را به محض سوت پایان هر دیدار به آرشیو ذهنی ام می سپارم و هرگز به آنها برنمی گردم تا این اتفاقات را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهم. شما هم نبش قبر نکنید و سراغ سئوالات دیگر بروید که حواشی کمتری داشته باشد.

* می گویند رضا حقیقی کارت سوم را گرفت تا با محرومیت در دیدار مقابل فولاد باخیال راحت و با تجدید قوا در داربی به میدان برود؟

- نمی دانم ولی این دیدگاه قدری بدبینانه است شاید باید در این باره در تفکرات خودتان تجدیدنظر کنید چون دیدار با فولاد هم دست کمی از بازی با استقلال ندارد.

* چطور شد قید تعطیلات ژانویه را زدی؟

- دلم نیامد با وجود اینکه هم تیمی هایم در کوران بازی های لیگ برتر هستند من برای استراحت راهی برزیل شوم لذا با وجود تبصره ای که به لزوم توافق برای مسافرتم به برزیل اشاره داشت این قضیه را ندید گرفتم تا همچنان پرسپولیس را همراهی کنم.

* به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدی، نظر خودت چیست؟

- خوشحالم و متشکرم که چنین عنوانی به من رسید تا باعث افتخارم باشد.

* تا چندی پیش حسابی با مشکلات مالی درگیر بودی، مشکلاتت حل شدند؟

- مسئولان باشگاه قول مساعدت داده اند و به زودی مشکلم حل می شود، من هم ترجیح می دهم به جای پرداختن به این موضوع به قول مدیران باشگاه اطمینان کنم تا چه پیش آید وقت برای اعتراض زیاد است.