به گزارش پارس به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، منصورپورحیدری در خصوص برد استقلال مقابل راه آهن گفت: استقلال با وجود همه مشکلاتی که داشت در این دیدار خوب ظاهر شد. با وجود کمبودها و مشکلاتی که استقلال دارد قلعه نویی در نتیجه گیری شاهکار کرده است. وی اضافه کرد: تعویض های استقلال در این بازی خیلی خوب و منطقی انجام گرفت و تیم با یک برنامه ریزی خوب توانست به پیروزی برسد. وقتی استقلال با دست های بسته به این پیروزی رسید نشان ازعملکرد خوب کادر فنی و بازیکنان تیم دارد.

پورحیدری در ارتباط باوضعیت آرش برهانی گفت: با شناختی که از برهانی دارم فکر نمی کنم او این کار را کرده باشد. آرش این اخلاق را ندارد که نسبت به تعویضش اعتراض کند و اگر هم به رختکن رفته به خاطرسردی هوا بوده. او بعد از دوندگی درون زمین طاقت سرما را نداشته و با اجازه راهی رختکن شده است. عضو هیات مدیره استقلال افزود: برهانی آنقدر با تجربه و هوشیار است که دراین شرایط به حاشیه نرود. او همیشه بدون حاشیه در استقلال حضور داشته و از این به بعد هم همینطورخواهد بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط بازیکن برزیلی گفت: چند وقت است که سرمربی تیم به این بازیکن نظر دارد تا درصورت تایید تست پزشکی وی به عضویت استقلال در بیاید. امیدواریم این بازیکن با به عضویت در آمدن استقلال بتواند به عنوان یک هافبک بازیساز خوب برای تیم به میدان رفته و نیاز های استقلال را برطرف کند.

پورحیدری بازی با استقلال خوزستان را سخت عنوان کرد و گفت: بازی های دور برگشت به مراتب سخت تر از دوررفت است. از اینرو استقلال نمیتواند بازی آسانی مقابل حریف خود داشته باشد. با این حال شرایط استقلال و حفظ صدر نشینی ایجاب میکند استقلال همه توان خود را برای برد در این دیدار بگذارد و اگر چه این دیدار یک بازی خانوادگی است اما قطعا همه هدف استقلال برای پیروزی مقابل استقلال خوزستان دنبال میشود تا بتواند صدرنشینی خود را حفظ کند.