به گزارش پارس به نقل از تسنیم، فرشید طالبی درباره شرایط این روزهای تراکتورسازی و توقف این تیم مقابل فجرسپاسی گفت: متاسفانه چند روزی است که با حواشی دست و پنجه نرم می کنیم از سوی دیگر شرایط جوی تبریز نیز اجازه نداده بود خیلی خوب تمرین کنیم اما با این وجود بازی بسیار خوبی مقابل فجر ارائه دادیم و سه چهار موقعیت صددرصد را در شش قدم تیم فجر از دست دادیم.

مدافع تراکتورسازی ادامه داد: معمولا در چنین شرایطی ما این مسائل را از بعد فنی مورد آنالیز قرار می دهیم اما من اعتقاد دارم وقتی توپ های صدرصد به دفعات در درون شش قدم حریف تبدیل به گل نمی شود نشان می دهد یک جای کارمان مشکل و ایراد دارد.

طالبی درباره اینکه آیا پس از بازی با جلالی صحبتی داشته، تصریح کرد: بعد از بازی به رختکن فجر رفتم و از وضعیت آقای جلالی خبری ندارم اما معتقدم در باخت ها نباید فقط یک نفر را مقصر بدانیم همان طور که بردها را هم نباید متعلق به یک فرد بدانیم.

وی در خصوص شایعه حضور اولیویرا در این تیم اظهار داشت: از حضور مربی پرتغالی و شایعات اخیر کاملا بی خبرم اما معتقدم نباید صحبت هایمان را در بوق و کرنا کنیم و مطمئنا در آرامش می توانیم بهتر اهدافمان را پیش ببریم. مقابله با حاشیه های بیرونی دشوار است اما خودمان می توانیم مقابل حاشیه های درونی را بگیریم.

طالبی با وجود قرار گرفتن تراکتورسازی در رده ششم شانس قهرمانی برای تیمش قائل است. او در این باره گفت: رتبه ها در بالای جدول در ۹ هفته پایانی جا به جا خواهد شد و ما هم می توانیم با یکدلی و ارائه بازی هایی نظیر دیدار با استقلال و پرسپولیس در مسیر موفقیت قرار بگیریم و با یکدلی و تلاش بیشتر به قهرمانی برسیم.