به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در مورد انتخابش به عنوان سرپرست باشگاه ملوان اظهار داشت: به انتخاب مسئولین شهر و با تایید مالک باشگاه و همچنین نماینده نیروی دریایی ارتش قرار شد تا پایان فصل به عنوان سرپرست موقت در ملوان خدمت کنم. وی ادامه داد: از ۴۸ ساعت پیش به من خبر دادند که به عنوان سرپرست ملوان معرفی خواهم شد اما نخواستم این موضوع رسانه ای شود، چون احتمال داشت تغییراتی صورت بگیرد. حالا هم احتمال دارد پس از پایان فصل هم در ملوان ماندگار شوم. بودن یا نبودنم بستگی به شرایط دارد اما در این مدت ۳،۴ ماه تلاش می کنم تا مانند گذشته ملوان در آرامش راهش را ادامه بدهد. جا دارد از زحمات آقایان هدایتی و درودگر هم در باشگاه ملوان تشکر کنم.

سرپرست جدید باشگاه ملوان در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای حضور در این باشگاه دارد، اظهار داشت: برنامه ریزی به این صورت است که تا پایان فصل مصوبات هیئت مدیره اجرا شود تا ملوان از راهی که در آن حضور دارد خارج نشود.

غلامی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی ملوان با حضور او حل خواهد شد، گفت: در جلسات هیئت مدیره قطعاً در این خصوص صحبت می شود. مطمئن باشید مشکلات مالی به مرور زمان حل خواهد شد و امیدوارم به جایی برسیم که تا پایان فصل مشکل مالی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: قرار شده هر ۲ هفته یک بار جلسه هیئت مدیره تشکیل شود تا در مورد مسائل مختلف صحبت شود. باز هم تاکید می کنم در جلسه امروز فقط من به اعضا معرفی شدم و جلسه مختصری هم با پیشکسوتان و همچنین مربیان رده های گوناگون داشتیم.

سرپرست ملوان در ژاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ در ملوان ماندگار می شود یا نه، گفت: ان شاءالله.

وی در پایان در مورد اینکه آیا با صادق درودگر دیداری داشته است یا نه، عنوان کرد: هنوز درودگر را ندیده ام و امروز هم که به باشگاه رفتم او حضور نداشت.