به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که صدرنشین لیگ برتر بود به خاطر حواشی متعدد با صدر جدول فاصله گرفته و به همین دلیل هواداران این تیم چندان از این وضعیت خوشحال نیستند.

از همین رو گفت وگویی با علی کریمی انجام دادیم که در زیر می خوانید:

با صدر جدول فاصله گرفته اید. آیا به آینده امیدوار هستید؟

ما همیشه با امید از روز اول کار خود را شروع کرده ایم. نتایج خوبی هم گرفته ایم اما فوتبال بالا و پایین دارد و یک روز، روز خوب ما و یک روز، روز بد ماست. بالاخره همه عوامل دست به دست هم می دهند تا یک تیم به هدفش و موفقیت برسد. ما هم چیزی را از دست نداده ایم و به نظرم با توجه به فاصله کم امتیازها در صدر جدول هنوز امید داریم که به هدفمان برسیم. ما به غیر از لیگ برتر، دو جام دیگر هم پیش رو داریم و فقط باید تمرکزمان را از دست ندهیم.

فارس: اما تراکتور مدتی است خوب بازی نمی کند.

دلیل مختلفی دارد. یکی از دلایل زمین یخ زده تبریز است، من دنبال بهانه و توجیه نیستم اما همیشه باید بتوانیم از میزبانی استفاده کنیم ولی با این زمین به نظرم دچار مشکل می شویم. برخی از بازیکنان تراکتورسازی خلاقیت هایی دارند که روی زمین مساعد بیشتر می توانند از آن استفاده کنند اما متأسفانه این مسائل هست و کاری هم نمی شود کرد. اما انشاءالله بتوانیم در آینده جبران کنیم.

فارس: پس هنوز امیدواری؟

بله، انسان به امید زنده است. ما همه باید به همدیگر کمک کنیم تا بتوانیم روند خوب خود را دنبال کنیم که انشاءالله این اتفاق بیفتد. ما همه باید در اختیار باشگاه باشیم و همیشه بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

فارس: رفتن جلالی هم حواشی های زیادی برای شما داشت.

کار من بازی کردن برای تراکتور است و اگر برای این مسئله سوال دارید باید با مسئولان باشگاه صحبت کنید. ما باید کار خودمان را انجام دهیم و من در جریان اتفاقات و موضوعات نیستم اما امیدوارم هر چه سریعتر تمام شود تا با تمرکز بالا کارمان را ادامه دهیم. باید جوابگوی هواداران خوب تراکتورسازی باشیم و باید به دنبال رضایت آنها باشیم. من درباره مسائل نمی توانم زیاد صحبت کنم.

فارس: اما در این شرایط واقعا تغییرات نیاز است؟

این سیاست باشگاه است و آنها باید جواب بدهند.

فارس: حتی مربیگری علی کریمی در تراکتورسازی؟

من که الان در حال فوتبال بازی کردن هستم و به مسئله ای مانند مربیگری و این حرف ها فعلا فکر نمی کنم. کار خودم را دنبال می کنم و تا الان هم به این موضوع اصلا فکر نکرده ام. البته باید امسال آنقدر خوب بازی کنیم که انتظارات هواداران را برآورده کنم. من نمی توانم به مسئله دیگری فکر کنم. تصمیمی برای اینکه بخواهم سرمربی شوم فعلا ندارم. برای آینده من هم خدا بزرگ است. بگذارید امسال تمام شود تا ببینیم بعدا چه اتفاقی می افتد امسال فعلا تمام تمرکزم خدمت به تراکتورسازی است تا نتایج خوبی را در این تیم بگیریم. کار ما خیلی سخت است و باید خیلی تلاش کنیم.

فارس: خیلی ها می گویند تراکتورسازی با این روند شاید در آینده به مشکل بخورد.

کار بازیکنان سخت است و همه باید تلاش کنند دیگر همه چیز دست خداست اما به نظر من بازیکنان تراکتورسازی می دانند که هواداران از آنها انتظار دارند و به هر حال باید خیلی بیشتر تلاش کنند.

فارس: به حضور در تیم ملی امیدواری؟

من کار خودم را انجام می دهم و تابع تصمیم کی روش هستم. بالاخره سرمربی تیم ملی است که تشخیص می دهد که چه کسی را انتخاب کند و چه کسی را انتخاب نکند. من همیشه برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم دیگر همه چیز به قسمت بستگی دارد. اگر قسمتم بود و کادر فنی نظر داشت به تیم ملی دعوت بشوم در غیر اینصورت خیر.

فارس: خیلی ها دوست داشتند بدانند چرا شما در جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس شرکت نکردید؟

من دلایل خودم را گفتم. موضوع خاصی نبود. تراکتورسازی بازی داشت و بزرگتر از من بودند که از آنها تقدیر شود. کسانی که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیدند و به نظرم نیازی به حضور من نبود. پرسپولیس آنقدر بازیکن بزرگ و پیشکسوت دارد که خیلی ها مشکلات مالی دارند و باید همیشه برای آنها مراسم هایی برگزار کرد که در شأن و شخصیت شان باشد. بزرگانی که همه از سرمایه های باشگاه پرسپولیس هستند و من کوچکتر از آن هستم که بخواهد از من تقدیر شود.

فارس: در جشن شب گذشته زمانی که نام شما برده شد، پیشکسوتان بلند شده و دقایقی به تشویق شما پرداختند.

دست تک تک آنها را می بوسم. همیشه از خدا می خواهم یک تار مو از سر آنها کم نشود و سایه شان بر سر پرسپولیس باشد. فوتبال ایران و آسیا باید تا سالها به آنها تعظیم کند و افتخار می کنم که من را قابل دانسته و به من لطف داشتند. همیشه دوست داشتم مشکلات پیشکسوتان را نبینم و همیشه از خدا می خواهم سلامت و سربلند باشند. آنها با دار و ندار پرسپولیس ساخته اند و از اینکه به من لطف داشته اند سپاسگذارشان هستند.

فارس: و سخن پایانی با هواداران تراکتورسازی؟

از هواداران مان مثل همیشه تشکر می کنم که ما را حمایت کردند و امیدوارم که باز هم ما را حمایت کنند. کار سختی در پیش داریم و زیادتر از همیشه به کمک هواداران نیاز داریم. بالاخره این تیم برای خود هواداران است و اگر می خواهند تیم شان موفق شود باید حمایت کنند تا انشاءالله بتوانیم یک نتیجه خوب را در انتهای فصل بگیریم.