به گزارش پارس به نقل از فارس، انگین فیرات پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل مس کرمان گفت: می دانستیم بازی سختی داریم و پیش بینی ما هم همین بود. مس آمده بود محکم بازی کند اما ما هم طبق میلمان بازی را آغاز کرده و حتی به گل هم رسیدیم. در ادامه بازی را کنترل کردیم تا از گل هایمان محافظت کنیم اما اشتباه کردیم و در دقایق پایانی نیمه اول گلی را دریافت کردیم که کارمان را سخت کرد.

وی ادامه داد: اگر ۲ بر صفر به رختکن رفته بودیم قطعا برنده میدان می شدیم اما نیمه دوم با یک گل اختلاف آغاز شد و مسلم بود که مس برای جبران انگیزه زیادی دارد که باز هم دفاع ما اشتباه کرد و موقعیت گل به حریف داد.

فیرات یادآور شد: پس از تساوی مس رو به توپ های بلند آورد که البته مشکلی برای ما ایجاد نکرد چراکه موقعیت های ما باز هم به مراتب خطرناک تر و بهتر بود و اگر بازیکنان ما به خصوص کاوه رضایی در زدن ضربات آخر دقت می کردند حتما ۳ امتیاز این مسابقه برای سایپا بود. در نهایت نتیجه تساوی حاصل شد که نه به درد ما می خورد و نه مس.

وی افزود: باید به فکر بازی های سخت هفته های بعد باشیم با این حال برای مس هم که طرفداران خوبی دارد آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم از این پس نتایج خوبی کسب کنند.