به گزارش پارس به نقل از فارس، کمال کامیابی نیا درخصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت عنوان کرد: بازی خوبی مقابل سرخپوشان انجام دادیم هرچند دیدار دشواری بود اما موقعیت های خوبی داشتیم که می توانستیم به گل برسیم. متاسفانه در این دیدار با بدشانسی روبرو بودیم و توپ هایمان تبدیل به گل نشد.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند نفت بازی تدافعی از خود به نمایش گذاشت تاکید کرد: اینگونه نبود ما موقعیت هایی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم تاکتیک ما این بود که عقب تر بازی کنیم و در ضدحملات بتوانیم به گل برسیم به هر حال پرسپولیسی ها هم نظر خودشان را گفته اند.

هافبک تیم فوتبال نفت درخصوص اینکه میثم حسینی اعلام کرده او حرف بدی در جریان بازی به وی زده و به دنبال جنجال هم بوده تاکید کرد: فغانی در آن صحنه حضور داشت و من حرف بدی به او نزدم او پایم را لگد کرد به گونه ای که ساقم پاره شد. به او گفتم اینگونه حرکات زشت است او هم به من گفت از قصد این کار را انجام نداده است.

کامیابی نیا تاکید کرد: من فحشی به او ندادم نمی دانم حالا چرا او این صحبت ها را مطرح کرده است، میثم رفیق من است. احساس کردم او از قصد پایم را لگد کرد. در آن صحنه هم پایم زخمی شد و هم ساقم پاره شد.