به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۵ به مصاف تیم نفت تهران رفت که بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

وحید امیری در دقیقه ۸۶ در موقعیت تک به تک با نیلسون دروازه بان پرسپولیس قرار گرفت و دروازه پرسپولیس را در موقعیت آفساید باز کرد. این مهم ترین اتفاق بازی در طول ۹۰ دقیقه بود.

در نیمه اول نفت بهتر از پرسپولیس بازی کرد و یکی دو موقعیت گلزنی روی دروازه پرسپولیس به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند.

نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد ولی این تیم هم نتوانست گلی بزند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به محمدرضا خلعتبری، رضا حقیقی و حمید علی عسگر از پرسپولیس و مرتضی پورعلی گنجی از نفت کارت زرد نشان داد.

با این مساوی پرسپولیس ۴۰ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند و نفت ۳۸ امتیازی هم موقتا با یک پله صعود به رده دوم آمد.

البته درصورتی که استقلال فردا مقابل راه آهن به پیروزی برسد، آبی پوشان صدر جدول را از پرسپولیس می گیرند.

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون - محسن بنگر - میثم حسینی - سیدجلال حسینی - حسین ماهینی (از دقیقه ۷۳ قاسم دهنوی) - رضا حقیقی - محسن مسلمان - فرزاد حاتمی (از دقیقه ۶۲ محمد عباس زاده) ، محمدرضا خلعتبری، مهرداد کفشگری (از دقیقه ۶۵ محمد نوری) و حمید علی عسگر

سرمربی: علی دایی

*ترکیب تیم نفت:

علیرضا بیرانوند، محمدامین حاج محمدی، احمد آل نمعه، سعید حمدی نژاد، وریا غفوری، علیرضا عزتی، رسول نویدکیا، (از دقیقه ۷۵ حسین ابراهیمی) وحید امیری، کمال کامیابی نیا، (حمید بوحمدان از دقیقه ۹۰+۲) مرتضی پورعلی گنجی و علی قربانی

سرمربی: یحیی گل محمدی