به گزارش پارس به نقل از فارس، سعید شیرینی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: کلمات زیر را زیر زبانم مزه مزه می کنم ولی جملاتی نمی یابم که حق مطلب را ادا کند. حتی نمی دانم از چه کسی و از کجا بگویم؟ چند ماه است که شاهد چکه چکه چکیدن یک مرد بوده ام و حالا می خواهم صدا کنم و فریاد بکشم که چرا یک مدیر ارزشی تا این حد باید تنها بماند؟ رویانیان چرا باید تا این اندازه در این شهر فوتبال غریب، یکه و تنها باشد؟

وی افزود: البته بنده سخنگوی رویانیان نیستم اما به عنوان یک دوست و برادر کوچک تر می بینم برخی آدم ها که دیروز سنگش را به سینه می زدند الان برایش زیرآبی می روند. گرگ های دهان آلوده حامیان پرسپولیس را یکی یک فراری می دهند و حالا شنیدیم نزد شهردار تهران رفته و پشت سردار رویانیان غیبت کردند تا شهرداری هم ما را تنها بگذارد.

شیرینی تأکید کرد: روی سخن ما با آقای قالیباف است که شاید نداند رویانیان همواره از ایشان به عنوان فرمانده خود و به نیکی یاد می کند. آقای قالیباف شما چرا؟ شما که همرزم، همسنگر و فرمانده سردار رویانیان بوده اید هدف و زاویه دیدتان یکی است و هر دو معتقد به نظام و ولایت هستید چرا فریب زمزمه های بی پایه و اساس این افراد را می خورید؟

سرپرست پرسپولیس یادآور شد: البته منظور من استقلالی ها نیستند حتی معتقدم حق این باشگاه است تا شهرداری کمک های بیشتری به آن ها کند اما چرا باید پرسپولیس به خاطر لجاجت و کینه توزی یکی دو نفر زیاده خواه از هرگونه کمکی محروم بماند؟ پرسپولیس از بیگانگان هرگز ننالد…

وی افزود: پرسپولیس امروز تنهاست، در این شهر درندشت و پرجمعیت تمام روزنامه ها این خبر را با تیتری بزرگ نوشتند: کمک دو و نیم میلیاردی شهرداری به استقلال تهران! چرا فقط استقلال؟ شاید دلیل اصلی آن را باید در جمع به ظاهر خودی ها جستجو کرد. هرچند قابل هضم نیست اما همه رسانه ها حتی مردم خوب می دانند چه کسانی چوب لای چرخ پرسپولیس می گذارند. می دانید چرا؟ چون این افراد تصور می کنند در صورتی پرسپولیس از قهرمانی دور می شود که این نبرد بی وقفه با بی پولی ادامه یابد و خوب می دانند این مشکلات هر تیمی را می تواند از پای بیاندازد.

شیرین در ادامه گفت: امروز اشک پرسپولیس با عرق پیشانی بازیکنان ما در هم آمیخته و کسی نمی فهمد که در تیم ما چه می گذرد؟ این بازیکنان به عشق و علاقه مردم به میدان می روند. اما باور کنید مشکلات مادی در این دنیای به شدت مادی بی تاثیر نیست

شیرینی در پایان گفت: بی گمان خیلی از هواخواهان پرسپولیس با ذوق و شوق انتظار افتخار و قهرمانی تیم محبوبشان را در این فصل می کشند که البته این انتظار به جایی است ولی باید بدانند پرسپولیس با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و سردار رویانیان چقدر تنها است؟ در ضمن در مورد کارشکنی های برخی به ظاهر پرسپولیسی حرف بسیار داریم اما به فرصت مناسب تری واگذار می کنم.