به گزارش پارس به نقل از دانا، مدافع خوش مصاحبه استقلال هفته قبل تک گل ۳ امتیازی تیمش را مقابل داماش به ثمر رساند و دیروز هم زننده هر ۲ گل آبی ها برابر ملوان و زمینه ساز صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

*اخیراً خوب گل می زنی و می توانی الگویی برای مهاجمان گل نزن استقلال باشی.

بله سرم به گل باز شده و به لطف خدا روزهای شیرینی را سپری می کنم ولی درباره مهاجمان استقلال باید بگویم آنها بهترین ها هستند و من کوچک تمامی شان هستم نه الگو! مطمئن باشید مهاجمان ما از این دوره بدشانسی خارج می شوند.

*بعد از گل دومی که به ثمر رساندی عدد ۷ را نشان دادی، دلیل خاصی داشت؟

یک لحظه یاد فرهاد مجیدی افتادم و دلم برایش تنگ شد، شماره اش را نشان دادم تا اگر بیننده بازی بود، بداند یادش هستم.

*آخر بازی که گزارشگر صدا و سیما از تو پرسید بهترین بازیکن مسابقه شده ای چرا گفتی پژمان منتظری این عنوان را کسب کرده است؟

دوست داشتم بهترین بازیکن اخلاق شوم! یعنی تو تلویزیون این جوری پخش شود اما پژمان همکاری نکرد و دستم رو شد!

*این تصور به وجود آمد با مجری تلویزیون شوخی می کنید و به نوعی سرکارش می گذارید؟

مجری تلویزیون از من بزرگتر است و درست نیست بخواهم سر به سرش بگذارم. وقتی میکروفون به سمتم گرفته شد چون پژمان از من بزرگتر است، دوست داشتم اول او صحبت کند.

*چه جایزه ای گرفتی؟

۲تا نیم سکه گرفتم باید ۲تا هم امروز بخرم!

*چرا؟

فعلاً مادرم و خواهر بزرگترم جایزه ام را خواسته اند احتمالاً ۲ نفر دیگر از عزیزانم هم جایزه ام را بخواهند به هر حال وقتی برایم دعا می کنند و به من انرژی مثبت می دهند باید با این هدیه از آنها تشکر کنم ولی حالا که فکر می کنم، می بینم باید از مسئولان مسابقات خواهش کنم اگر هت تریک هم کردم جلوی تلویزیون به من جایزه ندهند چون باشگاه هنوز نتوانسته مطالبات ما را بدهد و پول ندارم، بروم بعد از هر بازی ۲تا نیم سکه بخرم (خنده شدید) بنویسید شوخی می کنم که یک موقع باعث دلخوری کسی نشوم.

* قضیه پیشنهاد باشگاه چینی به تو شوخی و جدی تلقی شد، بالاخره اصل ماجرا چیست؟

پیشنهاد رسمی فرستادند و به باشگاه استقلال هم فکس زدند. امیرخان به شوخی گفت امیدوارم پیشنهاد حنیف صحت نداشته باشد چون دوست ندارد من بروم! خدا وکیلی علی رغم وسوسه های مالی خودم اصلاً دوست ندارم در تیمی جز استقلال بازی کنم مگر اینکه یک تیم مطرح اروپایی باشد که این امر فعلاً صورت نمی گیرد و امیدوارم با تیم ملی به جام جهانی بروم و خوب بازی کنم تا به چشم بیایم.

*اگر به تیم ملی بروی احتمال می دهی شوخی ها بعد از هاشم بیک زاده به سمت تو جریان پیدا کند؟

شوخی حد و مرزی دارد. این کاری که با هاشم انجام دادند انصاف نبود یا پیام هایی که روی پیج ستاره آرژانتین گذاشتند برای کل کشور ما مناسب نبود.

*تماشاگران استقلال بعد از بازی با ملوان برایت سنگ تمام گذاشتند.

خیلی شرمنده ام کردند در عین حال که خوشحال و مفتخرم احساس مسئولیت بیشتری می کنم. مهم نیست من گل بزنم مهم برد استقلال است. در کل مخلص هواداران تیم عزیزم هستم و امیدوارم هفته به هفته حضور پررنگ تری در ورزشگاه داشته باشند.

* چرا سبک تشویق تو با سایر بازیکنان متفاوت است؟

این صلاحدید تماشاگران عزیز است.

*از کدام شعارشان خوشت می آید.

حنیف سرطلایی سرور… اوخ این را ننویس! حاشیه ساز می شود و امیرخان به من گیر می دهد. همان شعار یک، دو سه حنیف بهتر است.

*شعار را تماشاگران می دهند چرا قلعه نویی باید از تو ناراحت شود.

چون مرا دوست دارد رویم حساسیت دارد و راهنمایی ام می کند. اینکه امیرخان به شاگردانش توصیه می کند وارد حاشیه نشوند بد نیست و من هم به همین دلیل برایش احترام قائل هستم چون صلاح ما را می خواهد.

*یعنی قلعه نویی مصاحبه بازیکنان استقلال را می خواند؟

من ایشان را در حال خواندن روزنامه ندیده ام! اما حتماً کسی حرف ما را به اطلاعش می رساند. هفته قبل یک رسانه از قول من مصاحبه نوشته بود و خودم نخوانده بودم و سر تمرین امیرخان از من گلایه کرد و به خودشان گفتم من اصلاً این حرف ها را نزده ام و بعد هم تکذیب کردم. وقتی من آدمی هستم که مصاحبه می کنم و پاسخگوی سؤالات هستم درست نیست از قولم مصاحبه خیالی بزنند، خدای ناکرده لال نیستم که کسی جایم حرف بزند. این صدای خش دار را هم هرکسی نمی تواند تقلید کند که بگویم سرکارشان گذاشته اند!