به گزارش پارس به نقل از ایسنا، دو هفته بیشتر به انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ باقی نمانده است. فرانک ریبری، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سه نامزد نهایی کسب این جایزه به شمار می آیند.

زین الدین زیدان، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال فرانسه رونالدو را شایسته کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ می داند. زیدان در سخنانی کوتاه که سایت مارکا و شبکه تلویزیونی کواترو اسپانیا منتشر کرد گفت: امیدوارم که توپ طلا به رونالدو برسد.

بدون شک این اظهارنظر زیدان ناراحتی فرانسویها و به ویژه فرانک ریبری را به دنبال خواهد داشت. ریبری که در حال حاضر در دبی امارات به سر می برد روز گذشته (یکشنبه) در نشستی خبری به ستایش از زیدان پرداخت و او را یک کاپیتان به تمام معنی دانست.

یکی از بازیکنانی که این روزها خبرهای زیادی درباره شایعه جدا شدن او از رئال مادرید به گوش می رسد ژابی آلونسو هافبک ملی پوش این تیم است. زیدان درباره احتمال جدایی این بازیکن گفت: چیزی در این زمینه نمی دانم اما امیدوارم که او در سانتیاگو برنابئو باقی بماند و به تیم دیگری نرود.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی کهکشانیها هم ابراز امیدواری کرد که آلونسو در این تیم باقی بماند. او گفت: امیدوارم که آلونسو در تیم بماند. بدون شک با بازگشت او رئال قدرتمند خواهد شد. همه ما خواستار باقی ماندن پرفسور در تیم خود هستیم.

از باشگاه های که به شدت به دنبال جذب آلونسو است چلسی است که هدایت آن را ژوزه مورینیو سرمربی سابق رئال برعهده دارد. آلونسو یکی از کلیدی ترین بازیکنان رئال در دوران مورینیو بود. او درحال حاضر دوران درمان خود را پشت سر می گذارد و این احتمال وجود دارد که قراردادش را تمدید نکند. پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس به عنوان یکی از گزینه های جانشینی آلونسو به شمار می آید.