به گزارش پارس به نقل از فارس، مازیار زارع پس از شکست دو بر صفر ملوان مقابل استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عنوان کرد: اصلا خوب نبودیم و حق استقلال بود که در این بازی به برتری برسد.

وی در مورد مسائلی که در مورد پستش در تیم ملی مطرح شده، اظهار داشت: من در جریان این موضوع نیستم. قرار بود تعاملی صورت بگیرد و برای من فرقی نمی کند، فقط می خواهم کمک کنم. سرمربی تیم ملی با سرمربی ما قرار بود تعاملی داشته باشند و با یکدیگر صحبت کردند.

بازیکن ملوان با اشاره به قضاوت داور در دیدار با استقلال تصریح کرد: من در مورد داوری صحبت نمی کنم اما می خواهم به نکته ای اشاره کنم. اینکه علت اخراج رافخایی چه بوده است بازیکن حریف بازیکن ما را از وسط نصف می کند اما به او کارت داده نمی شود. در دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس پیام صادقیان که از بازیکنان خوب هم هست و کاری به او ندارم چنین اتفاقی افتاد اما داور کارت نشان نمی دهد.

زارع خاطرنشان کرد: پرسپولیس و استقلال درست است که هوادار دارند اما چرا باید اینگونه برای آنها قضاوت شود. مگر رافخایی چه گفت که داور آن را اخراج کرد. من روی زمین افتاده بودم که دیدم بازیکنان استقلال خوشحالی می کنند با خودم گفتم اگر غلام نژاد اخراج شده باشد که چرا بازیکنان استقلال خوشحالی می کنند. بلند شدم دیدم داور رافخایی را اخراج کرده است.

وی افزود: مگر رافخایی چه کاری انجام داد او پس از اینکه داور به او کارت زرد نشان داد برای فغانی دست زد. در دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا بزن و بکش است و همدیگر را هل می دهند اما کارتی نمی گیرند. فکر می کنم داور برای دو تیم پرسپولیس و استقلال مهربان تر قضاوت می کنند. مخصوصا فغانی که در زمین بازی بد هم صحبت می کند. من به عنوان کاپیتان تیم می خواهم با داور صحبت کند اما او قیافه اش را به گونه ای می کند که اصلا حرف نزنم.

زارع تاکید کرد: داور توپ را برای چند متر عقب و جلو می کرد و این مسائل روی بحث روانی بازیکنان تاثیرگذار است. به هر حال داوران برای استقلال پرسپولیس مهربان هستند مخصوصا فغانی که در زمین بازی بد صحبت می کند و برخورد او با بازیکنان خوب نیست.