به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرمربی ملوان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر ملوان اظهار کرد: پیش از هر چیز برای این برد به استقلال تبریک می گویم. ما بازی را باختیم آن هم روی دو سانتر از کرنر. در بازی قبل هم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به همین طریق باختیم. این مسئله را می دانستیم. یک بازیکن بیشتر روی پرشها گذاشتیم اما واقعا آن ها در این بخش خوب هستند و داور هم که کارشان را با اخراج بازیکن ما راحت تر کرد.

او ادامه داد: شما بازی پرسپولیس و ملوان را دیدید. در آن بازی صادقیان با آرنج خود به سر بازیکن من زد و کارت قرمز نگرفت. الان بازیکن من فقط به خاطر صحبت با داور اخراج شد. اگر قانونی وجود دارد باید برای همه تیم ها یکسان باشد. می دانم این داور سابقا برای ملوان چه کارهایی کرده است. وقتی که قیافه او را می بینم تا یک ماه خوش شانسی نمی آورم. ما یک بازیکن عقب افتادیم و در این شرایط کار واقعا سخت می شود و همان طور که گفتم روی دو کرنر بازی را باختیم در صورتی که اگر بازیکن ما اخراج نمی شد می توانستیم شرایط بازی را به نحو دیگری رقم بزنیم.

اسکوچیچ درباره سوالی مبنی بر انتخاب مالک جدید ملوان گفت: ببینید مالکان جدید به باشگاه آمده اند. ما باید به آن ها وقت دهیم. آن ها نمی توانند در ۵ روز همه کار انجام دهند. امیدوارم به طریق درست تیم را مدیریت کنند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا همان گونه که بعد از بازی با پرسپولیس به این تیم احترام گذاشتید، به استقلال هم احترام می گذارید، گفت: فرق بین استقلال و پرسپولیس و ملوان همین است. من این را نمی خواهم بگویم ولی واقعیت این است در اسپانیا هم فرق بین بارسا و رئال و سایر باشگاه ها همین گونه است. به هر حال من به خاطر همین ناراحتم اما شاید هم ملوان به جایی برسد که باشگاه دیگری شود. تفاوت همین است.