به گزارش پارس به نقل از تسنیم، دراگان اسکوچیچ در پایان دیدار استقلال و ملوان در نشست خبری گفت: به استقلال تبریک می گویم، آنها روی هوا و ضربات کرنر و توپ های هوایی بسیار قوی کار کردند و به همین دلیل به آنها باختیم.

وی افزود: این مسئله را می دانستیم که استقلال در بازی هوایی قوی است و یک بازیکن بیشتر برای مهار بازیکنان آنها گذاشته بودیم. اما وقتی داور یک بازیکن ما را اخراج کرد کار برای استقلالی ها راحت تر شد.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که اخراج رافخایی درست بوده یا نه، گفت: در بازی قبلی با پرسپولیس صادقیان با آرنج به سر بازیکن من زند و هیچ اتفاقی نیفتاد اما امروز بازیکن من به خاطر صحبت با داور از زمین اخراج شد. اگر قانونی وجود دارد باید برای همه باشد.

اسکوچیچ اضافه کرد: این داور (فغانی) در گذشته برای ملوان چه کار کرده است؟ وقتی قیافه داور این مسابقه را می بینم یک ماه خوش شانسی نمی آورم.

وی در خصوص اینکه اگر ملوان ۱۰ نفره نمی شد می توانست نتیجه بگیرد اظهار داشت: چرا که نه! اگر رافخایی اخراج نمی شد می توانستیم نتیجه بگیریم اما ۱۰ نفره بازی کردن سخت تر است و با یک بازیکن کمتر باختن هم طبیعی است.

سرمربی ملوان با اشاره به مشکلات این تیم با وجود آمدن مالکان جدید گفت: باید به مالکان جدید وقت داد. آنها نمی توانند ۵ روزه همه کارها را انجام دهند. مالکان جدید آماده اند کمک برسانند و می خواهند این باشگاه را مدیریت کنند.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که فکر می کند بین استقلال و پرسپولیس با تیم های دیگر فرق است، عنوان کرد: من نمی خواهم این را بگویم اما واقعیت کار همین است. در اسپانیا هم بین بارسا و رئال با دیگر تیم ها فرق وجود دارد و من از همین مسئله ناراحتم. امیدوارم فردایی برسد که باشگاه های دیگر به ملوان هم احترام بگذارند.