به گزارش پارس به نقل از ایسنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان از رقابت های جام حذفی گفت: ابتدا تسلیتی خدمت خانواده محترم جمشیدی دارم. دیروز هم خبردار شدم که آقای کاشانی دچار سانحه رانندگی شدند. ایشان از بزرگان عرصه معرفت فوتبال ایران هستند اما درباره بازی باید بگویم بازی حذفی حساسیت خاص خود را دارد. تیمی که به مرحله بعد می رود کمترین اشتباه را دارد و باید بتواند از فرصت هایش استفاده کند. تیم ما هم هر هفته بهتر از قبل می شود. ما هر هفته بهتر بازی می کنیم اما وقتی من گاهی اوقات از استقلال انتقاد می کنم به خاطر این است که در حد و اندازه هایش خودش نیست وگرنه در حد و اندازه های لیگ است. بعضا شده ما بازی های خوبی کرده ایم اما ما توقع داریم مثل استقلال باشیم. ملوان تیم خوبی است و بازی آن ها جلوی پرسپولیس را آنالیز کرده ایم. اعتقاد دارم آنها خوب بازی می کنند و مربیان و بازیکنان خوبی دارند. ما در این در این دیدار بیگ زاده، خسرو حیدری و جمشیدیان را نداریم اما خوشبختانه ساموئل به جمع ما برگشته است. امیدوارم ساموئل هم مثل سال گذشته باشد نه مثل امسال.

او در پاسخ به سوالی درباره پژمان منتظری اظهار کرد: من هم امیدوارم که منتظری بماند. ما توقع داریم که او بتواند به تیم کمک کند. به دنبال حفظ منتظری هم هستیم. در بازی های حساس کسی مثل پژمان که وزنه فنی و اخلاقی است بسیار مهم است. من اعتقاد دارم پژمان در انتهای لیگ خیلی به ما کمک می کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره عمران زاده بیان کرد: ما خوشحالیم که یک بازیکنی مثل عمران زاده می تواند به تیم ملی کمک کند و می تواند لژیونر هم شود. من روزی که به استقلال آمدم توانایی های فنی اش را باور داشتم. یک سری ایراد ها داشت که آن ها را برطرف کرده ایم. من نمی دانم این پیشنهادها چرا فقط سراغ ما می آید و سراغ تیم های دیگر نمی رود. در سپاهان که بودم برای عقیلی پیشنهاد آمد. این نشان می دهد چون من مربی سنتی هستم و بین المللی نیستم، بازیکنانم استانداردهای بین المللی دارند که پیشنهاد می گیرند. حالا امیدواریم درباره عمران زاده فکس اشتباهی نیامده باشد (با خنده) .

او در پاسخ به سوالی درباره احمد جمشیدیان عنوان کرد: ما واقعا گله مندیم. من از جمشیدیان به خاطر دو سال شناختم، انتظاراتی داشتم. او می توانست مشکل فعلی ما را برطرف کند اما انواع مرض ها و مصدومیت ها را گرفته است.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره تاریخ داربی و اظهارات پرسپولیسی ها گفت: من خودم دوست دارم داربی با همه نفرات برگزار شود تا مردم لذت ببرند و حرف و حدیثی هم نباشد. اما باید همه قانون مند باشیم. شاید بتوان با منصوریان صحبت کرد تا برای این بازی کمی کمک کند. منصوریان مربی بسیار خوبی است و شرایط را درک می کند. ما در بازی رفت بیگ زاده و خسرو حیدری را نداشتیم. من دوست داشتم همه نفرات را داشته باشم الان هم دایی می خواهد همه بازیکنان را داشته باشد. به هر حال باید یک تعاملی ایجاد شود تا همه حضور داشته باشند.