به گزارش پارس ، مریم جهان نجاتی در گفت گو با  فارس، درباره نیمه تمام ماندن دیدار تیمش مقابل شهرداری بم، گفت: در نیمه اول ما ۸ بازیکن را به زمین فرستادیم، اما با توجه به آسیب دیدگی ۲ بازیکن در نیمه دوم و خارج کردن آنها از زمین طبق قانون این بازی نمی توانست انجام شود. فدراسیون هم بازی را به تعویق نمی انداخت و ما مجبور بودیم بازی کنیم.

وی ادامه داد: من به دلیل حادثه ای که برایم پیش آمده بود در مسابقه حضور نداشتم، اما ۴ بازیکن ما به دلیل نبودن قراردادشان در فدراسیون اجازه بازی در این مسابقه را پیدا نکردند. بنابراین از تعداد بازیکنانی که داریم، ۴ بازیکن اجازه بازی نداشتند، ۲ بازیکن مصدوم شد و یکی از بازیکنان هم به دلیل فوت پدرش نتوانست به مسابقه بیاید.

نجاتی در پاسخ به این سوال که یک نیم فصل از لیگ گذشته، چرا حالا فدراسیون به شما درباره قرارداد بازیکنان تذکر داده، اظهار داشت: اوایل فصل فدراسیون در این باره با سرپرست ما درباره قرارداد صحبت کرده بود، اما سرپرست تیم پشت گوش انداخت. هفته گذشته هم در جریان بازی جام حذفی، فدراسیون در این باره صحبت کرد که با توجه به اینکه می خواستیم یکی از بازیکنان کلیدی را در این مسابقه داشته باشیم از فدراسیون خواستیم تا این هفته مدارک را ارسال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان فولادنورد کوه با بیان اینکه کپی قراردادها به فدراسیون ارسال شده، عنوان کرد: فدراسیون قبول نکرد و اصل قرارداد را می خواست. مسئولان هیئت هم به ما گفتند اصل قرارداد شنبه به ما داده می شود، بنابراین این مسابقه را از دست دادیم. متاسفانه برای خودم حادثه ای پیش آمد و نتوانستم در مسابقه باشم در غیر این صورت اجازه نمی دادم چنین اتفاقی رخ دهد. حالا باید منتظر رأی کمیته انضباطی باشیم.