به گزارش پارس ، فرامرز خیرآبادی در گفتگو با مهر افزود: معتقدم مسئولان هیات ها با تحریک برخی ها بی جهت مقابل تصمیم وزارت ایستاده اند چرا که همین جریانات جو را متشنج می کند. بهتر نیست تامل کنند تا وزارت با انتخاب یک سرپرست بی طرف انتخابات را در فضایی سالم برگزار کند.

وی افزود: دکتر گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان تجربه بسیار خوبی در این زمینه دارد مطمئن هستیم که اسیر جوسازی دوستان نخواهد شد. وی بهترین تصمیم را برای تعویق مجمع گرفت و به امید خدا سرپرست نیز به زودی معرفی خواهد شد تا شرایط را برای برگزاری یک انتخابات سالم و در فضایی حاکی از عدالت برگزار خواهد کرد.

این کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو با بیان اینکه زمان برگزاری مجمع به هیچ عنوان مناسب نبود ادامه داد: کاندیداها به هیچ عنوان زمان لازم را در اختیار نداشتند که برنامه های خود را برای اعضای مجمع تشریح کنند. حداقل با این تعویق این فرصت را دارند تا در شرایط مساوی خود را معرفی کنند.

خیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با مهر گفت: من برای مسئولین فدراسیون احترام خاصی قائل هستم و مطمئنم که که زحمات زیادی برای تکواندو کشیده اند ولی باید این تغییرات را به فال نیک گرفت و در جهت سازندگی حرکت کرد چرا که اگر غیر از این باشد نتیجه منفی خواهد بود. من جانبدارانه صحبت نمی کنم و نقد منصفانه دارم و مخالف هر نوع برخورد غیر ورزشی و غیر حرفه ای هستم.

وی در خصوص کار غیر حرفه ای کاندیداها در ارسال نامه به وزیر گفت: اتفاقا این حق مسلم و قانونی نامزدهاست که در شرایط یکسان و برابر برای انتخابات تلاش کنند. کار غیر حرفه ای مخالفت با تصمیم عالی ترین مقام ورزش است. این بی عدالتی است که کاندیداها فرصت معرفی کردن برنامه های خود را نداشته باشند.

این کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو در پایان گفت: تغییر و نوآوری لازمه پیشرفت است و مسئولان فدراسیون نباید مقابل تغییری که در راه است ایستادگی کنند.

مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو که قرار بود اول دیماه برگزار شود با تشخیص وزارت ورزش و جوانان به زمان دیگری موکول شد.