به گزارش پارس به نقل از ایسنا، آتلتیکو مادرید فصل رویایی را با هدایت دیگو سیمئونه آرژانتینی پشت سر می گذارد. یکی از دلایل اصلی درخشش این تیم در فصل جاری لیگا، کوکه هافبک اسپانیایی این تیم بوده است.

عملکرد خوب کوکه در تیم دوم شهر مادرید باعث شده است تا تیم های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند. یکی از تیم هایی که شدیدا به دنبال جذب این هافبک اسپانیایی است، منچستریونایتد است که در خط میانی از نبود یک هافبک طراح و بازی ساز رنج می برد.

آتلتیکو مادرید که رقابت تنگاتنگی با بارسلونا در صدر جدول رده بندی دارد، دوست ندارد این هافبک بازی ساز را از دست دهد.

رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که آتلتیکو مادرید تنها حاضر است با ۶۰ میلیون یورو این هافبک خود را بفروشد. رقمی که بسیار زیاد به نظر می رسد و به نوعی بیانگر این است که آتلتیکو مادرید به هیچ وجه حاضر نیست این هافبک خود را بفروشد.

کوکه تنها ۲۱ سال سن دارد، اما با بازی های خوبی که در این فصل برای آتلتیکو مادرید به نمایش گذاشته است، نشان داده که در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد. بسیاری او را با ژاوی و اینیستا مقایسه می کنند. حتی بعضی از رسانه های اسپانیایی از علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن جوان هم نوشتند.

آتلتیکو مادرید در جدول رده بندی رقابت های لیگا با ۴۶ امتیاز و تنها تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان سیمئونه آرژانتینی در یکی از حساس ترین بازی های هفته هجدهم لیگا شنبه در خانه مالاگا به میدان می روند و در آخرین و مهم ترین بازی نیم فصل اول لالیگا در هفته نوزدهم و در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف بارسلونا می رود.