به گزارش پارس به نقل از ایسنا، فولام در فصل جاری لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته است و با ۱۳ امتیاز از ۱۷ دیدار در رده نوزدهم جدول قرار گرفته است.

باشگاه فولام کلینت دمپسی، ستاره تیم ملی آمریکا را با قراردادی قرضی به جمع نفرات خود اضافه کرد تا با قدرت بیشتری در ادامه فصل بازی کند. دمپسی که در دوره اول حضورش در فولام موفق شده بود طی ۲۲۵ بازی ۶۰ گل را به ثمر برساند پس از حضوری کوتاه مدت در تاتنهام به لیگ آمریکا رفته بود. او اکنون با بازگشت به فولام امیدوار است این تیم را از انتهای جدول جدا کند.

رنه مئولیستین، سرمربی فولام درباره خرید جدید این تیم گفت: به خوبی آگاه هستم که دمپسی چه توانایی های دارد. مدت ها به دنبال جذب او بودیم. مطمئنم که قدرت تیم ما با حضور دمپسی افزایش خواهد یافت.

دمپسی در این فصل برای تیم سیاتل در لیگ MLS آمریکا ۱۲ بار به میدان رفت و تنها یک گل را به ثمر رساند. با این حال امیدوار است در زمان تعطیلات لیگ آمریکا بتواند با عملکرد خوب در فولام شانس حضورش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل افزایش دهد.

هافبک آمریکایی در گفت و گو با سایت فولام گفت: از این که به خانه خودم برگشتم خوشحال و هیجان زده هستم. خودم را همیشه جزوی از تیم فولام حس می کنم. می خواهم فوتبالم را در بالاترین سطح ممکن ادامه دهم. می دانم که تیم ما اصلا شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد. باید در ادامه فصل در بازی هایمان به پیروزی برسیم تا پس از کریسمس بتوانیم به میانه های جدول نزدیک شویم.

دمپسی در پایان گفت: قصد دارم با عملکردم در فولام جایی برای خودم در تیم ملی آمریکا برای حضور در جام جهانی دست و پا کنم.

فولام فردا (پنجشنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس باید در خانه نوریچ به دیدار این تیم برود.