به گزارش پارس به نقل از مهر، دراگان اسکوچیچ بعد از شکست ملوان مقابل پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و در حالی که بسیار ناراحت بود، دقایقی با خبرنگاران درگیری لفظی هم پیدا کرد. وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ترکیب ملوان برابر پرسپولیس گفت: ما با همین ترکیب چند فرصت گلزنی داشتیم؟ شما به من بگویید؛ چند موقعیت گلزنی داشتیم؟ ما می توانستیم شش بار دروازه پرسپولیس را باز کنیم.

اسکوچیچ در پاسخ به اصرار همان خبرنگار خواست که سئوال بعدی پرسیده شود. او با بیان اینکه نمی خواهد جواب این خبرنگار را بدهد تاکید کرد: یکسری افراد فوتبال را نمی دانند و فقط دنبال عدد هستند. امیدوارم شما یک روز متوجه شوید.

سرمربی ملوان در ادامه یادآور شد: از این شکست ناراحتم. ما سه امتیاز را از دست دادیم. نباید یک بر صفر می باختیم. در شروع مسابقه، بازیکنان با احترام به حریف وارد زمین شدند. نتیجه این احترام هم این بود که شکست خوردیم.

وی افزود: من چند روز فرصت گذاشتم و به بازیکنانم درباره بازی با پرسپولیس صحبت کردم ولی در شروع مسابقه یکسری از بازیکنان زیاد از حد به پرسپولیس احترام گذاشتند و همین باعث شد تا گل اول را بخوریم. تازه بعد از گل بود که بازیکنان شروع کردند که فوتبال بازی کنند.

اسکوچیچ به اشتباهات داوری هم اشاره کرد و گفت: درباره داوری زیاد صحبت نمی کنم ولی شش ماه است که اشتباهات چندین بار علیه ما بوده است. به هر حال باید در این خصوص فرق بین باشگاه های بزرگ و کوچک را بدانید.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اجحاف داوران در فوتبال اروپا هم رخ می دهد، گفت: بله، تیم های بزرگ مثل رئال مادرید و بارسلونا هم تیم هایی هستند که داور گاهی به سمت آنهاست.

سرمربی ملوان در پایان گفت: واقعا ما بعد از گل، شروع به بازی کردیم. البته صحبت هایم تمام نشده است. باید بگویم این زمین، زمین گاوبازی است نه زمین فوتبال بازی کردن.

تیم فوتبال ملوان انزلی امروز سه شنبه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف پرسپولیس رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.