به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در حالی که عبدالوهاب ابوالهیل، سرمربی الطلبه عراق چند روز پیش اعلام کرد که به هیچ وجه اجازه نخواهد داد کرارجاسم به تراکتورسازی برود، این هافبک جنجالی اعلام کرد تصمیم خود را گرفته و به تراکتورسازی خواهد پیوست.

او در گفت وگویی که با روزنامه" المدی" عراق داشت، گفت: سه روز پیش رسما با باشگاه تراکتورسازی تبریز به توافق رسیدم. باشگاه الطلبه با توجه به بندی که در قراردادم وجود داشت، اجازه جدایی را به من داد.

او افزود: تراکتورسازی در حال حاضر از تیم های بالانشین لیگ برتر ایران است. رابطه خوبی با این تیم دارم. وقتی به من پیشنهاد دادند یک لحظه در قبول آن شک نکردم. تراکتورسازی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. من دو پیشنهاد دیگر از لیگ ایران هم داشتم. تیم های استقلال و پرسپولیس هم خواهان جذب من بودند، اما ترجیح دادم که به تراکتورسازی بپیوندم چرا که در این تیم احساس راحتی می کنم و پیش از این در تبریز تجربه بازی هم داشته ام.

کرار افزود: دوست داشتم بار دیگر فرصت بازی در لیگ ایران را به دست آورم، چرا که عاشق لژیونر شدن به ویژه در لیگ ایران هستم. بازی در این لیگ چیزهای زیادی به من یاد داد. من عاشقان و دوستداران خود را در ایران دارم. به خاطر دلایل زیادی از حضور در لیگ عراق احساس راحتی نمی کنم. دیدار دوشنبه الطلبه با نیروی هوایی آخرین دیدار من در لیگ عراق است. باشگاه الطلبه همکاری خوبی با من داشت و به محض آن که از لیگ ایران پیشنهاد داشتم چراغ سبز نشان داد. با باشگاه الطلبه درباره جدایی به توافق دو جانبه رسیدیم. همه همکاری خوبی با من داشتند، به ویژه عبدالوهاب الهیل سرمربی تیم. بدون شک در صورت بازگشت به لیگ عراق تنها برای الطلبه بازی خواهم کرد. الطلبه بازیکنان خوبی در اختیار دارد. بدون شک با جدایی من این تیم به مشکل بر نخواهد خورد. تجربه خوبی با الطلبه داشتم و امیدوارم که این تیم در رقابت های لیگ عراق موفق باشد.