به گزارش پارس به نقل از ایسنا، میلان در حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ ایتالیا برابر اینتر در دیداری حساس با یک گل شکست خورد تا به رده سیزدهم جدول رده بندی سقوط کند.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی میلان پس از شکست در داربی دلا مادونیا گفت: در دقایق پایانی مسابقه خسته شدیم و تمرکز خودمان را از دست دادیم و همین باعث شد تا حریف از این شرایط ما استفاده کند و بتواند به گل برسد. به نظرم ما تا دقیقه ۶۰ بازی خیلی خوب و قدرتمندانه ای را به نمایش گذاشتیم. در ادامه مسابقه باید دفاع بهتری می کردیم اما موفق به این کار نشدیم و دروازه خودمان را باز شده دیدیم.

سرمربی میلان در ادامه گفت: شرایط داربی با بقیه بازی های فصل فرق می کند. آنچه مرا بیش از هر چیزی ناامید می کند این است که بازیکنان اینتر خطاهای زیادی روی بازیکنان ما مرتکب شدند اما تیم ما کارت های زیادی دریافت کرد. در این فصل بازیکنان محروم زیادی داشتیم که نمی توانستیم از آنها استفاده کنیم. علاوه بر آن مصدومیت نیز یکی از اتفاقات بد دیگری بوده است که در این فصل با آن مواجه بودیم. نمی توانیم در تمام دیدار های فصل با یک ترکیب بازی کنیم. با این حال تیم ما تنها تیم ایتالیایی است که در لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است. شکست در داربی خیلی حیف بود اما بازی های زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است که می توانیم این نتیجه را جبران کنیم.

آلگری درباره عملکرد کاکا نیز گفت: کاکا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. من از عملکرد او راضی هستم. او مدت ها بود که داربی ایتالیا را تجربه نکرده بود اما خیلی خوب توانست در این دیدار با بقیه بازیکنان کارهای ترکیبی انجام دهد.

میلان با این شکست در رده سیزدهم قرار گرفت و تنها ۵ امتیاز با منطقه سقوط به دسته پایین تر فاصله دارد. آلگری درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: در ادامه فصل با اضافه شدن هوندا و عادل رمی تیم ما می تواند شرایط خوبی در جدول پیدا کند و به چند بازیکن استراحت بدهم. در این فصل خیلی از بازیکنانم را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتم و تقریبا در تمام هفته ها نیز دو بار بازی کردیم ایم. این دلیلی بوده است که در این فصل شرایط خوبی نداشته باشیم.

آلگری در پایان درباره شایعه اخراجش از میلان گفت: با آرامش کار خودم را می کنم و کاری به شایعات اخراجم ندارم. در سال ۲۰۱۴ باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان بازی کنیم و من به اهدافم می اندیشم.

پیش از این دیدار اسکای ایتالیا گزارش داد میلان با کلارنس سیدورف برای هدایت این تیم در سال آینده به توافق رسیده است.