به گزارش پارس به نقل از ایسنا، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از آنها ساوتهمپتون در ورزشگاه خانگی خود میزبان تاتنهام بحران زده بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود مهمان به پایان رسید. تاتنهام پس از اخراج ویاش بوآش پرتغالی با تیم شروود در اولین دیدار موفق شد ۳ امتیاز با ارزش را کسب کند. در این دیدار لالانا در دقیقه ۱۳ ساوت همپتون میزبان را یک بر صفر پیش انداخت اما ادامه امانوئل آدبایور مهاجم توگویی موفق شد در دقیقه ۲۵ بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم هویولد مدافع ساوت همپتون در دقیقه ۵۴ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تاتنهام ۲ بر یک پیش بیفتد اما در دقیقه ۵۹ لمبرت مهاجم تیم ملی انگلیس نتیجه را مساوی کرد. اما این پایان کار نبود و در نهایت امانوئل آدبایور در دقیقه ۶۴ باز هم تاتنهام را ۳ بر ۲ پیش انداخت تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد. تاتنهام با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و جای منچستر یونایتد را در رده هفتم جدول گرفت.

در دیگر دیدار شب گذشته سوآنزی در خانه از اورتون رده پنجمی پذیرایی می کرد که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی های بندر لیورپول به پایان رسید. در این دیدار کلمن در دقیقه ۶۶ و بارکلی ۸۴ برای اورتون گلزنی کردند و تک گل سوانسی را اویدو ۷۰ (گل به خودی) به ثمر رساند. اورتون با این برد ۳۴ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و سوانسی در امتیاز ۲۰ باقی ماند.

در تنها دیدار باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس آرسنال صدر نشین امشب و از ساعت ۲۳: ۱۵ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه خانگی خود از چلسی پذیرایی خواهد کرد.