به گزارش پارس به تقل از مهر، جدایی پژمان منتظری مدافع تیم فوتبال استقلال به یکی از بزرگترین دغدغه های این تیم تبدیل شده است. منتظری که گفته می شود چندماهی است از باشگاه استقلال پولی دریافت نکرده است، قصد دارد تا در نقل و انتقالات زمستانی به یک تیم چینی برود.

امیر قلعه نویی امروز یکشنبه با تمجید از عملکرد پژمان منتظری دربار جدایی این بازیکن به رادیو ورزش گفت: به نظرم پژمان در تاریخ باشگاه استقلال و فوتبال ایران جزو بهترین هاست و تا اینجا هم در استقلال زحمت زیادی کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه منتظری بازیکن بامعرفت و خوبی است، یادآور شد: یکی دو هفته ای بود که پژمان با من درباره جدایی اش از استقلال صحبت می کرد ولی به خودش گفتم با این موضوع مخالفم زیرا در حال حاضر این کار غیر ممکن است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: شاید اگر در تعطیلات نیم فصل این بحث می شد، می توانستیم یک بازیکن دیگر را به جای پژمان جذب کنیم و ضربه نخوریم. در حال حاضر ما درگیر سه جام هستیم و صرف داشتن دو دفاع که ممکن است مصدوم یا محروم شوند، نمی توان موفق شد.

قلعه نویی تاکید کرد: امیدوارم پژمان شرایط ما را درک کند و در استقلال بماند. من نظراتم را به علی فتح الله زاده منتقل کردم و قرار شد وی جلسه ای با منتظری داشته باشد.