به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مارسلو کلائوره، مالک باشگاه بولیوار، قهرمان لیگ بولیوی که در رقابت های جام لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی) حضور دارد، می خواهد دیوید بکام، ستاره فصل گذشته تیم پاری سن ژرمن که در پایان فصل گذشته کفش هایش را آویخت را دوباره به میادین برگرداند و با جذب این بازیکن ۳۸ ساله شانس تیمش را برای قهرمانی در جام لیبرتادورس افزایش دهد.

این میلیاردر بولیویایی همان کسی است که قرار است به عنوان شریک تجاری بکام به او برای خرید سهام یک باشگاه در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) کمک کند و می خواهد قراردادی با کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس ببندد که براساس این قرارداد بکام فقط در بازی های جام لیبرتادورس برای بولیوار به میدان خواهد رفت.

در ماه ژوئن سال جاری کلائوره در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی تصویری از بکام منتشر کرد که پیراهن تیم بولیوار را در دست دارد و زیر آن نوشت: شریک من در MLS و شاید او بخواهد روزی به بولیوی سر بزند و… . بقیه اش را خودتان حدس بزنید!

در همین حال گوییدو لوایسا، رئیس باشگاه بولیوار اعتراف کرده که بکام ممکن است با انتقال به این تیم باعث شگفتی همگان شود. وی اظهار داشت: بکام می تواند برای ما بازی کند هرچند در چند بازی در جام لیبرتادورس.

بکام فصل گذشته با پایان قرارداد ۶ ماهه اش با پاری سن ژرمن به دوران بازیگری خود پایان داد.