به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سیدمهدی سیدصالحی   ابتدا در خصوص پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: بازی خوبی بود. ما می دانستیم مقابل تیم جوان و باانگیزه سایپا کار سختی داریم و آنها آمده بودند که امتیاز بگیرند. این درست است که بازی را خوب شروع نکردیم ولی خدا را شکر که در نهایت ۳ امتیاز را گرفتیم تا در صدرجدول بمانیم. این برد برای ما بسیار مهم بود.


وی در پاسخ به این سوال که « آیا پرسپولیس امسال قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟ » ، اظهار داشت: به نظرم باید تا آخرین روز بازی ها صبر کرد و فکر می کنم قهرمان لیگ در روز آخر مشخص می شود. در نیم فصل دوم بازی ها خیلی سخت شده و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. الان اصلاً نمی توان نتیجه هیچ مسابقه ای را پیش بینی کرد و فاصله تیم ها خیلی نزدیک است.


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در خصوص افت کیفی بازی های لیگ برتر خاطر نشان کرد: امسال سرمای هوا تاثیر منفی خود را روی عدم استقبال تماشاگران گذاشته است ولی با این حال باید بگویم که هواداران پرسپولیس مقابل سایپا به خوبی تیم شان را حمایت کردند.


وی همچنین تصریح کرد: از طرفی گرانی بلیت ها می تواند تاثیرگذار باشد در ضمن نتیجه گرفتن هم خیلی مهم است. الان به بازی زیبا امتیاز نمی دهند و خیلی از تیم ها دنبال گرفتن ۳ امتیاز هستند نه بازی زیبا. همین موضوع می تواند روی کیفیت فنی تیم تاثیر بگذارد.