به گزارش پارس به نقل از فارس،   محمد رویانیان در خصوص اظهارات فتح الله زاده اظهار داشت: من نمی دانم حاجی برای چه این حرفها را زده که من از هدایتی و زنجانی پول می گیرم، چون من اصلاً درباره پول گرفتن ایشان حرفی نمی زنم.

وی افزود: باید اعلام کنم فعلاً در خصوص وضعیت هیئت مدیره و این مسائل هیچ حرفی برای گفتن ندارم چون حرفها زده شده اما آقای فتح الله زاده می خواهم جواب شما را بدهم چون معتقدم حداقل ۳ برابر پرسپولیس از وزارت ورزش و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پول گرفته آید، البته ما کاری به این حرفها نداریم.

رویانیان ادامه داد: آقای فتح الله زاده عزیز که همین جا از تو بابت اینکه نگران من هستید تشکر می کنم اما ما هم می دانیم شما از کجا پول می گیرید یا از کجا گرفته اید و بهتر از همه این موضوع را می دانیم که چه کسانی به شما کمک می کنند اما دنبال آن نیستیم که بخواهیم این مسائل را رسانه ای کنیم و روی آنها مانور کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دریافتی های ما کامل مشخص است و مشکل خاصی ندارد اما بهتر است این را در جریان باشید که برخی ها که می گویند از هیچ کس پول نمی گیرند به غیر از خدا حداقل ۳ برابر ما از وزارت و فدراسیون پول گرفته اند.